Snorker som en anden velvoksen mand!!! {{forumTopicSubject}}
ja som i nok kan høre på overskriften har jeg et mindre problem
Er i uge 30 og udover søvnproblemer og nattetisseri kan jeg så skrive snorken på cv'et....
Har aldrig sagt en lyd når jeg sover og nu er det så slemt min mand tog pude og dyne under armene og ville udvandre til stuen i håb om at få en time på øjet inden arbejde...
Forbarmede mig dog og ligger her så selv nu...
Meeeeen kære tøser, føler mig selv generet af det snorken også.... Vågner jo selv når jeg trækker en ordentlig en i land og munden er tør som sahara...
Er jeg den eneste i verden der ikke synes det er sjovt og hvad kan jeg evt gøre ved det...?
Har eks prøvet at ligge på siden, støttet op af mine puder osv...
God morgen Katrine Snork Frøken!!!
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 49 Svar: 226
Det er bare sådan en lille stribe man sætter over næsen som gør at den udvider sig så man bedre kan få luft......
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 302
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 49 Svar: 226
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Jeg havde samme problem da jeg var gravid. Har aldrig haft det problem før. Heldigvis sover min kæreste meget tungt, så jeg vækkede kun mig selv ved det Har ikke lige nogen tips til hvad du kan gøre, men ville bare fortælle, at efter jeg har født er det faktisk forsvundet.
jun 2009
Følger: 1 Svar: 1
Det er ikke ualmindeligt, at piger i forbindelse med graviditet og fødsel begynder at snorke. Min kæreste begyndte også at snorke da vi fik vores datter og da jeg selv snorker meget og med stor tilfredshed bruger anti-snorke midlet Asonor begyndte min kæreste også at bruge Asonor og hun har ikke snorket siden.
Der er i øvrigt netop gennemført en større dansk brugerundersøgelse af 7 til 8 anti-snorke midler hvor Asonor blev en suveræn testvinder i alle de testede kategorier, så jeg er sikker på at du nemt kan stoppe med at snorke. Du kan købe Asonor på Apoteket.
KH Preben
Snorker som en anden velvoksen mand!!!