{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.718 visninger | Oprettet:

Snorker som en anden velvoksen mand!!! {{forumTopicSubject}}

ja som i nok kan høre på overskriften har jeg et mindre problem smiley

Er i uge 30 og udover søvnproblemer og nattetisseri kan jeg så skrive snorken på cv'et....

Har aldrig sagt en lyd når jeg sover og nu er det så slemt min mand tog pude og dyne under armene og ville udvandre til stuen i håb om at få en time på øjet inden arbejde...
Forbarmede mig dog og ligger her så selv nu...

Meeeeen kære tøser, føler mig selv generet af det snorken også.... Vågner jo selv når jeg trækker en ordentlig en i land og munden er tør som sahara...
Er jeg den eneste i verden der ikke synes det er sjovt og hvad kan jeg evt gøre ved det...?

Har eks prøvet at ligge på siden, støttet op af mine puder osv...

God morgen Katrine Snork Frøken!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snorker som en anden velvoksen mand!!!
  • #1   12. mar 2009 du kan på apoteket få sådan nogel plastre... herhjemme kalder vi dem snorkeplastre..... Min kæreste har snorket i mange år.... ikke bare alm. snorken men virkelig meget.... Når han bruger de her plastre er det reduceret med op til 80%, måske kunne det være en løsning hos jer....
    Det er bare sådan en lille stribe man sætter over næsen som gør at den udvider sig så man bedre kan få luft......


  • #2   12. mar 2009 Er villig til alt, for føler mig jo som en anden murerarbejdsmand efter 10 bajer der sover til middag!!! Må man bruge dem under graviditet?

  • #3   12. mar 2009 Ja det må man gerne, der er ingen skadelige stoffer eller noget i dem... det er bare en slags plaster man sætter på næsen...

  • #4   12. mar 2009 Katrine.

    Jeg havde samme problem da jeg var gravid. Har aldrig haft det problem før. Heldigvis sover min kæreste meget tungt, så jeg vækkede kun mig selv ved det smiley Har ikke lige nogen tips til hvad du kan gøre, men ville bare fortælle, at efter jeg har født er det faktisk forsvundet.


  • Preben A
    Preben A Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   5. jun 2009 Kære Katrine
    Det er ikke ualmindeligt, at piger i forbindelse med graviditet og fødsel begynder at snorke. Min kæreste begyndte også at snorke da vi fik vores datter og da jeg selv snorker meget og med stor tilfredshed bruger anti-snorke midlet Asonor begyndte min kæreste også at bruge Asonor og hun har ikke snorket siden.
    Der er i øvrigt netop gennemført en større dansk brugerundersøgelse af 7 til 8 anti-snorke midler hvor Asonor blev en suveræn testvinder i alle de testede kategorier, så jeg er sikker på at du nemt kan stoppe med at snorke. Du kan købe Asonor på Apoteket.
    KH Preben


Kommentér på:
Snorker som en anden velvoksen mand!!!

Annonce