{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Gravid og hovedpine hjælp søges..... {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er i 17 uge idag, men jeg har sådan en hovedpine som er begyndt at komme sådan on/off. Havde lidt igår aftes, og har det så igen her til aften.

Er det noget man skal være urolig om??
Er der nogen jeg skal ringe til??

Jeg har taget en enkelt panodil, det samme gjorde jeg igår aftes, den hjalp, men idag føler jeg ikke det hjælper.... smiley

Please lidt gode råd og måske nogle erfaringer fra andre der har/haft samme problem....

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid og hovedpine hjælp søges.....
  • #1   12. mar 2009 jeg ville give det nogle dage, er jo ikke nødvendigvis noget der har med din graviditet at gøre :o)

• #2   12. mar 2009 Er du begyndt og tage jern? For det kunne muligvis godt være det, tror jeg...

Ellers drik en masse væske også..

Og hvis det ikke går væk kan du jo evt. ringe til lægen eller din jm og spørge om det er normalt, og hvis det ikk er så må de jo kunne hjælpe med et eller andet... (:

Havde ikke selv hovedpine, og kender ikke nogen der har haft det, men har hørt lidt om det... heh

• #3   12. mar 2009 Oki måske en meget god idé med at få tjekket blodprocenten. smiley
    Og tak for hurtig respons. smiley

• #4   12. mar 2009 Var skam så lidt... (:

• #5   12. mar 2009 havde også i perioder hovedpine men det gik væk igen sidst i uge 20

• #7   13. mar 2009 Ta 2 panodil af gangen og masser af væske!!!!!

Baby tar ikke skade af, at du tar panodil.
    Hellere det end en mor, der går og har det dårligt og "stresser kroppen = baby) af dén grund.

Prøv det nogle dage, og ellers få det tjekket ved lægen.

Et andet fif er at komme ud i den friske luft, gå en tur, få luftet hjemmet heeelt igennem osv.
    Den her skønne forårsluft kan JEG slet ikke få nok af!!!!!!! :o)

• #8   13. mar 2009 En lille opfølning

Jeg var hos min læge idag, og fik tjekket min blodprocent. Den viste 6,7% så den var ikke så god, den skulle helst ligge over 7%. Så skal spise lidt mere jern, og indtil da tage panodil til at lette min hovedpine.
    Fik også lavet en urinprøve med svar på mandag.

Jeg har tidligere haft en blodprocent på 3,9% (der var jeg ikke gravid), derfor har jeg været lidt OBS på det sagtens kunne være lav blodprocent.

Men jeg er da glad over jeg ikke er den eneste med disse gener. Det er bare ikke morsomt. smiley

Endnu engang tak for alle jeres hevendelser. smiley

Kommentér på:
Gravid og hovedpine hjælp søges.....

Annonce