1.283 visninger
|
Oprettet:

1. feb 2009 Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
Gravid og hovedpine hjælp søges..... {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg er i 17 uge idag, men jeg har sådan en hovedpine som er begyndt at komme sådan on/off. Havde lidt igår aftes, og har det så igen her til aften.
Er det noget man skal være urolig om??
Er der nogen jeg skal ringe til??
Jeg har taget en enkelt panodil, det samme gjorde jeg igår aftes, den hjalp, men idag føler jeg ikke det hjælper....
Please lidt gode råd og måske nogle erfaringer fra andre der har/haft samme problem....
På forhånd tak
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 242
Ellers drik en masse væske også..
Og hvis det ikke går væk kan du jo evt. ringe til lægen eller din jm og spørge om det er normalt, og hvis det ikk er så må de jo kunne hjælpe med et eller andet... (:
Havde ikke selv hovedpine, og kender ikke nogen der har haft det, men har hørt lidt om det... heh
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
Og tak for hurtig respons.
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 242
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 398
Baby tar ikke skade af, at du tar panodil.
Hellere det end en mor, der går og har det dårligt og "stresser kroppen = baby) af dén grund.
Prøv det nogle dage, og ellers få det tjekket ved lægen.
Et andet fif er at komme ud i den friske luft, gå en tur, få luftet hjemmet heeelt igennem osv.
Den her skønne forårsluft kan JEG slet ikke få nok af!!!!!!! :o)
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
Jeg var hos min læge idag, og fik tjekket min blodprocent. Den viste 6,7% så den var ikke så god, den skulle helst ligge over 7%. Så skal spise lidt mere jern, og indtil da tage panodil til at lette min hovedpine.
Fik også lavet en urinprøve med svar på mandag.
Jeg har tidligere haft en blodprocent på 3,9% (der var jeg ikke gravid), derfor har jeg været lidt OBS på det sagtens kunne være lav blodprocent.
Men jeg er da glad over jeg ikke er den eneste med disse gener. Det er bare ikke morsomt.
Endnu engang tak for alle jeres hevendelser.
Gravid og hovedpine hjælp søges.....