{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid og hovedpine :-/
  • #1   30. jun 2012 Hvis du spiser og drikker korrekt og samtidig tager vitaminer, så ville jeg tage på FG eller ringe til lægen og blive tjekket for svangerskabsforgiftning smiley

• #2   30. jun 2012 Ved ikke om jeg lige frem spiser korrekt smiley synes ikke lysten er der til rigtig noget andet end friske grønsager eller junkfood smiley
    Har været hos min læge, men hun sagde bare at hvis jeg fik et migræne anfald igen skulle jeg ringe..

• #3   30. jun 2012 Ved ikke om du evt har overvejet akupunktur ? Det fik jeg da jeg ventet min søn netop pga hovedpine, så fik i en lang periode ca hvert 14 dag og det hjalp til at jeg ikke havde hovedpine...
    God bedring

• #5   30. jun 2012 Har fået det samme nogle uger inde i graviditeten, migræne hver dag, og lægen som jeg forklarede det til og ellers havde været sååå sød , hjælpsom og ydet en masse jeg bad ekstra om smiley - kunne ikke rigtig gøre noget, jeg holder mig somregl altid fra piller og vil gerne undgå det, og taget jeg endelig nogle er det 1 stk, som ikke altid virker smiley - ( nu snakker jeg når jeg ikke er gravid)

Men har 2 gange forsøgt med piller - med P. Den ene gang 1 stk pille 2 dage senere med 2 piller, intet godt kom der ud af det ;S

Så nu gider jeg ikke prøve det mere smiley

• #6   1. jul 2012 Har også haft et migræne anfald hvor jeg havde føle/synsforstyrrelser og det var der jeg ringede til vagtlægen og til min egen læge dagen efter der tjekkede mig og der sagde hun bare at jeg skulle ringe hvis jeg fik det sådan igen.. Og det var i mandags og nu har jeg bare sådan noget små hovedpine der kommer og går hele tiden smiley

Mor til dejlige Waldemar......: jeg er nok noget af en kæmpe piveskid når det kommer til nåle, så hvis der var anden måde man kunne komme af med den pine ville det være rart, selvom det sikkert er meget effektivt smiley

• #7   1. jul 2012 De første tyve uger i min graviditet led jeg utrolig meget af hovedpine og det er fuldt ud naturligt i sin graviditet, desværre. Det er de mange hormonforandringer smiley her hos mig hjalp akupunktur også hver 14 dag

• #8   1. jul 2012 Camilla : så kan jeg godt se at det ikke lige er den rette løsning for dig med akupunktur men så håber jeg at du kan finde en læsning som hjælper sig.

• #10   1. jul 2012 Hehe.. Jeg skal prøve.. Glæder mig også til at min normale appetit kommer tilbage igen, hvis den altså gør det.. For lige nu kommer og går den som vinden blæser og jeg har jeg ikke lyst til noget rigtig alligevel.. I kender det jo nok selv smiley

Kommentér på:
Gravid og hovedpine :-/

Annonce