575 visninger
|
Oprettet:
Den sidste tid... {{forumTopicSubject}}
Puha.. Jeg er i uge 37 nu. Og er ærlig talt ved at være godt træt af at være gravid! Hvor jeg dog bare glæder mig til at komme af med maven!!
Jeg syns det kunne være lidt sjovt at hører om, hvad folk lavede og hvordan de havde det de sidste uger inden fødslen?!
Altså hvordan situationen er taklet, med mand, hjem, evt børn, dyr, job osv...
I det hele taget
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 14
Men det er nu kun pga al den væske jeg har i kroppen, hvoraf 80 % af den har valgt at bosætte sig i mine ben og fødder.
De gør så ondt, bare en gang støvsugning gør at mine ben svulmer op.
Ellers synes jeg nu det hele er stille og roligt, har lavet børneværelse, ordnet have, solet mig, shoppet, slappet af og slået græs.
Men kan godt mærke min krop er ved at give efter hvis jeg ikke hviler mig meget, bare svært når man har krudt i røven *g*
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 402
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 11
apr 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 40
men går hjemme er sygemeldt, ved desværre ikke havd jeg skla få tiden tiol at gå med
maj 2008
Følger: 1 Svar: 5
men da jeg ventede min søn Oscar lavede jeg ikke andet nd at vaske baby tøj, hænge det op, ligge det sammen, og flytte rundt på det inde i skabet. hihi... og så gjorde jeg rent og flyttede ompå møbler i vildskab. kunne slet ikke finde jo... så jeg gik også nogle lange ture inde i byen, tog på café og drak kaffe osv!!
Denne gang, syntes jeg godt nok graviditeten er flejet afsted end til nu. Men nu har jeg jo self også min søn som nu er blevet 2år at aktivere mig med... Vi er ved at lave bygge til beboelse på vores 1sal så vi får et sovevæselse og to børneværelser der, og så skal vi til at bygge nyt badeværelse her inden længe.
Gemalen har lovet at vi nok skal blive færdige til baby kommer. så der er godt nok rigeligt at se til...
Mn kan allerede mærke nu at jeg begynder at blive rastløs, og halv irretabel... jeg kan ikke rigtig finde ro, fare rundt hele tiden fordi jeg bare syntes der er så meget der skal laves inden baby kommer, og meget af det kan jeg jo hverkan gøre fra eller til selv... der skal der mandige krafter til....
Men håber vi når der...
knus Maria, som har nok at se til!!!
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
ville ønske jeg kunne føde nu..
meen er nok lige tidligt nok...
Den sidste tid...