{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den sidste tid...
  • #1   20. jul 2008 Jeg har døjet med blærebetændelse flere gange i løbet af de sidste 1½ månede. og har stadig blærebetændelse. Og døjer også sådan med halsbrand...
    Har også kvalme og den bette ligger meget lavt så min livmoderhals er kun 22. så det er ret så ubehagligt...
    Skal på sygehuset på fredag og have svar på om den bette skal vendes...

Har du så et godt råd mod halsbrand???

• #2   20. jul 2008 Og jo jeg er 36+6 henne nu så der er stadig et stykke tid endnu...

• #3   20. jul 2008 Jeg har haft spurgt min læge om det hals brand...
    og han sagde at jeg ikke måtte tage Samarin jeg skulle finde på en naturlig måde at få det til at gå i sig selv...
    Så tror jeg laver et indlæg og spørg folk der må være nogen som kender et trik...
    Og ja jeg håber den bette vender sig inden har hørt det godt kan gøre rigtig ondt at få vendt...

• #4   20. jul 2008 Den sidste tid har været sådan okay.. har døjet meget med kvalme vand i kroppen og alt muligt, og hvis jeg havde født før/eller til tiden, så tror jeg det havde været det værste, men efter som jeg er gået over tiden nu, så synes jeg den sidste tid har været sådan okay..
    men nu her, siden i onsdags har jeg været totalt tudemarie, alt går bare galt.. græder hele tiden.. og har så ondt af min kæreste at han skal se på mig være ked af det hele tiden, for det stikker sådan i ham siger han..

jeg er bestemt blevet afskrækket for at få flere børn, så Noah den lille aneunge bliver enebarn..!!!

• #5   20. jul 2008 jeg kan ikk sove ordenligt om natten, og får rimelig tit om aften jag i underlivet.. ellers har jeg ikk haft noget.. og har 28 dage tilbage til min termin..
    er der nogen der har prøvet og få sådan nogen jag i underlivet..

• #6   20. jul 2008 Det døjer jeg også med at have som om man har veer og de tager til. men venter man lidt og forsøger at slappe helt af går det over igen. men den bette ligger også meget lavt også med benene ned af... og hovedet op... så det gør det nok til det er nået mere smerte fuldt...
    Jeg skal på sygehuset på fredag og have af vide om hva der skal ske frem over...

• #7   20. jul 2008 mor til to M
    hvornår har du termin..
    min hun ligger allerede med hovedet ned af

• #8   21. jul 2008 Jeg har termin den 11 aug...
    Og sidste gang da jeg fik min søn fødte jeg i uge 34 og han lå rigtigt...

• #9   21. jul 2008 okay.. så skal den bette da ind og vendes ikk..

• #10   21. jul 2008 Jo skal ind og se om den bette kan vendes eller hva der skal ske her på fredag....
    Er skam lidt nervøs...
    Håber bare den lille mus vender sig inden...
    Knus
    Har også haft nogle problemer med at jordmødrene siger at den bette vender rigtigt og når de så scanner mig vender govedet op ad....
    Så har forlangt at få scannet hver gang jordmoderen er lidt usikker...
    Da det kan jo være farligt alt andet...

Kommentér på:
Den sidste tid...

Annonce