{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Forstoppelse og luft {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg ikke så langt i min graviditet ca 5+4 men jeg lider bare rigtig meget af luft i maven som får min mave til at være vildt hård og det gør ret avs indtil luften bestemmer sig for at ville ud, jeg har også haft et par gange med forstoppelse allerede...

Nogen der har nogle gode råd som jeg kan benytte mig af lige nu da jeg har haft luft i maven siden i eftermiddags og kan bare slet ikke finde ro af det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstoppelse og luft
  • louise c
    louise c Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #1   30. mar 2009 Jeg har også VILDT meget luft i maven, er i 3. måned nu.. sørg for at spise mange fibre og drikke meget vand, det hjælper lidt på det, men ellers er der ikke andet at gøre end at komme af med luften.. ja.. du ved nok hvad jeg mener.. men det er møg irriterende... smiley ... held og lykke..

  • #2   30. mar 2009 Man skal jo ændre kosten, men hvis det er prøvet, så er der jo Mylicon, som man bruger til luft i maven til babyer, men kan sagtens bruges til voksne også....

  • #3   30. mar 2009 Du kan spise med naturlægemidlet HUSK. det er bare tørrede frøskaller.. det smager forfærdeligt, men i youghurt kan det komme ned.. Det har hjulpet mig, for min mave er også stået lidt af smiley Det er min jordmoder der har forslået mig det, så det skader ikke gravide eller barnet smiley Ellers drik rigeligt med vand!! Skal du også hvis du tager HUSK ellers virker det forstoppende smiley

  • #4   30. mar 2009 Puhha jeg har lige været ude og gå en halv times tid og det tog en lille smule af det men stadig ikke det hele

Kommentér på:
Forstoppelse og luft

Annonce