{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Desværre spontan abort {{forumTopicSubject}}

Lykken var fuldført og vi ventede vores første barn som har taget 18 måneder om at få en positiv test smiley

Da vi var kommet til uge 6 begyndte vi i tirsdags at tale om hvordan vi skulle fortælle svigermor og far den glædelige nyhed i næste uge. Onsdag morgen begyndte det hele så at gå ned af bakke, der kom en anelse blod om morgen og i løbet af eftermiddagen blev til mere og vagtlægen blev kontaktet som ikke ville have mig ind til kontrol. Omkring kl 21 var der blod ligesom en menses og det var meget friskt og vagtlægen blev derfor ringet op igen, denne gang ville de gerne sende ud på Horsens sygehus til et tjek.
Lægen oplyste at jeg måske ikke var helt henne i uge 6 men at hun ville lave en scaning og gyn. undersøgelse. Ved gyn undersøgelsen kunne hun godt se at der stod blod derinde men ellers havde hun ikke noget at sige til det. Scaningen viste ingen tegn på graviditet inde i livmoderen. Jeg fik derfor taget en blodprøve derude onsdag aften og skulle så have taget en fredag igen også komme til en scaningen på sygehuset onsdag næste uge.
Vi gik derfra med beskeden om at jeg nok ikke var langt nok henne til at kunne se det lille foster, men det kunne også være tegn på at aborten var i gang.
Fredag morgen tissede jeg på den sidste graviditets test vi havde i huset og der kom aldrig en positiv streg på, da jeg talte med fertilitets klinikken sagde lægen at jeg har lidt en spontan abort som måske sad udenfor livmoderen og vi må afvente en ny menses før vi kan komme igang igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Desværre spontan abort
Kommentér på:
Desværre spontan abort

Annonce