{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

svar efter spontan abort! (lidt langt) {{forumTopicSubject}}

ja som nogle måske ved så var jeg til scanning 18 marts og fik desværre den nyhed at hjertet ikke slog.
jeg blev indlagt d.19 marts og blev sat igang så de kunne få fosteret ud helt og undersøge.
Jeg blev bedt om at få en opfølgningstid efter 6 uger hvor vi så skulle have svar fra undersøgelserne af fosteret, men fik så først en tid til i dag kl.7.40. 4 mdr. efter. det er så hvad det er!

I dag kommer min kæreste og jeg så ind på ouh, spændte efter endelig at få en afslutning på vores tab, og få lukket bogen og åbne en ny.

vi kommer så ind og siger vi har den tid og hun kigger så, men kan ikke se der skulle være booket en tid til os, hun kan se vi har en samtale i juli men ikke nogen dato og tid! hun siger så vi kan vente til kl. 8. der kommer lægens sekrater og hun ved måske noget som hende i resetionen ikke ved.

fint nok vi venter og da kl.bliver 8.30 går vi hen for at høre om hun har fået fat i hende, men det havde hun så ikke.

kl.9.kommer hun så og siger at hun har snakket med lægen og hvis vi sætter os ind iventeværelset kommer han og kalder os ind for han kunne godt presse os ind i dag på trods af vores tid er tilsynladene forsvundet.
vi venter og venter og da kl. er 10. kommer han så langt om længe og kalder os ind, vi blev desværre ikke meget klogere end vi var da jeg blev indlagt. men fik at vide at fosteret var syg, og død omkring uge 10-12. og dets hoved var aflangt og øjnene kiggede forkert, han ville næsten garantere os at det ikke havde noget med hverken jeg eller min kæreste at gør. og satte det op som et terninge spil, altså nogle er heldige og slår 6'ere hele tiden og andre ikke nær så heldige og slår kun 1'ere og vi var så nogle af dem der slår 1'ere men alle havde jo held med sig en gang imellem og det ville vi nok også få så vi kunne slå vores 6'er.

så som sagt blev vi ikke meget klogere og fik ikke rigtig noget konkret svar på hva der gik galt, kun at vi slog en 1'er og mistede vores barn.

det blev lidt langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svar efter spontan abort! (lidt langt)
  • #4   15. jul 2009 ja sys også det er en mærkelig ting at samligne en spontan abort med et terninge kast.

    men når jeg så bliver gravid næste gang kommer jeg til en scanning allerede omkring 8 uge. og så et par gange mer inden den normale scanning man for omkrin 12 uge. og så vil de løbene holde øje, og ser de noget de sys virker mistænkeligt så undersøger de med det samme, det er lidt betrykkende at vide, og herren har allerede sagt at næste gang for jeg ikke LOV til at lave noget her hjemme andet end mad og hente Linea fra børnehave, da han ved at han aldrig for lov at tage madlavningen fra mig og han har ikke mulighed for at hente tussen da hans arb. tider ligger lidt dumme i forhold til at kunne hente hende.

    men altså igen det er rart at vide de næste gang vil holde bedere øje med min graviditet.


  • #5   15. jul 2009 sara j. det gør mig ondt at høre.føler virkelig med dig har været det igennem nu 4 gange så ved hvor ondt det gør. men ja kroppen siger fra fordi der er noget galt, bare lidt træls man ikke ved hvorfor. og ja det hjælper når man har en hjemme der har brug for mor of far under alle omstændigheder..


Kommentér på:
svar efter spontan abort! (lidt langt)

Annonce