3.056 visninger
|
Oprettet:
Mille den glade med datter og søn :
22. apr 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
22. apr 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
når baby vender sig i maven.... {{forumTopicSubject}}
ja hvordan føles det?
har nemlig fået afvide at baby ligger med hoved opaf. og i de sidste to døgn har den møvet rundt og hele maven bevæger sig. men om det fordi den prøver at vende sig kan jeg ikke finde ud af. har fået afvide at hvis den ikke har vendt sig når jeg er 36 uger henne skal den vendes. jeg er i dag 34+2 og ville jo være rart hvis lille prutten selv vendte sig inde i mavsen. har haft en del smerter i højre lyske i nat og i løbet af dagen, som om noget genere den side. skal til lægen i morgen så vil høre ham af om den vender op eller ned af...
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Og da han satte sig fast kunne jeg bestemt mærke det =)
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
min vendte sig omkring 35 uger henne. holdt vejret ved jordemoderen for frygtede det værste men så vendte hovedet pludselig nedad heldigvis da. Min tøs satte sig aldrig fast, hun kunne stadig rokke med hovedet, men det er ikke alle der gør det, det sker der intet ved hvis de ikke sidder helt fast. Ud kom hun da ;D
jordemoderen sagde i hvert fald at det ikke havde nogen betydning, for når man så skulle føde blev baby bare skubbet ned af veerne i stedet
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Men kunne ikke mærke hun vendte sig eller noget.
Og vendingsforsøg må IKKE gøre ondt så laver de ks ihvertfald her Så vendingen skal du ikke være bange for
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
så vil da sige at det ikke må gøre ondt, det var også det jeg hørte i "hospitalet"
men nu må vi se hvordan den ligger i dag, håber det bedste at den har vendt sig, grunden til den ekstra bekymring er at jeg er en lille lort på 150 høj og min mand er 195 høj. så hvis baby har str. efter manden vil pladsen meget hurtigt blive meget trang.
feb 2009
Følger: 1 Svar: 19
Han møffede og møvede i 4 timer for at komme rundt. Var fuldstaændig øm dagen efter (han havde heller ikke meget plads og lægen havde 2 dage før sagt at jge ikke skulle regne med han kunne vende sig)...
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Min mor skulle også have vendt min bror. Det lykkedes, og hun sagde at det var meget ubehageligt men det gjorde ikke som sådan ondt sagde hun. Det var nok det at det var så ubehageligt at nogen forvekslede med smertefuldt for det var ret grimt men gjorde ikke ondt.
så skal du igennem det så tænk at det altså ikke må gøre ondt. Bid tænderne sammen og kig på klokken og tænk på at når viseren er nået det lille stykke videre så er det slut igen. Du skal bare igennem det. Det er klart at det er grimt at skal have sådan en stor ting indeni en vendt rundt men tag en med at holde i hånden imens hvis du alligevel er bange for at det skal gøre ondt.
Indtil da så håb på at den lille har vendt sig til næste jordemoder besøg ;D
når baby vender sig i maven....