{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.415 visninger | Oprettet:

smerter i lænd og lysken {{forumTopicSubject}}

ja hvad pokker sker der lige for min lille krop...

har mega ondt i lænden og lysken i højre side og trækker nogle gange over i venstre side og har en del plukkeveer... det tager godt til og så slipper det lidt og så gør det ondt og slipper igen...

render på toilettet KONSTANT og laver stort og småt...
har haft meget uro og ubehag i kroppen i dag.
men det er vel ikke veer? er kun 35 + 1 i dag. så mon ikke det bare er kroppen der gør klar til at baby snart skal ud?
har meget uro i kroppen og kan ikke ligge ned da det gør endnu mere ondt end at sidde op....

nogle ideer til hvad det kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smerter i lænd og lysken
  • #1   11. apr 2009 vil prøve at få noget søvn kan mærke smerterne er taget lidt af igen skønt... det nok bare kroppen der gør sig klar... kan i sov godt alle sammen? og god påske...

  • #2   11. apr 2009 ingen der har et bud på hvad det kan være? det lykkedes at falde i søvn og sove et par timer men så kom det igen hen under natten smiley så har ikke fået sovet så meget i nat.

  • #3   11. apr 2009 det stoppet nu :S men det "mærkelige" er at det kun sidder i højre side og ikke rigtig i venstre. det gør mest ondt i højre side når det er der og det bedste er at side op da når jeg ligger ned gør det mega nas altså når smerterne er der...

    men tror der var en 5 min i mellem i nat og så varede det temmelig længe... men ved ikke hvad det kan have været... skal nok skrive hvis det kommer igen...

    kan det evt. være en overbelastning af musklerne da manden, hans søster og jeg var ude og gå en tur i går med hunden. vi gik i mit tempo men kan det være derfor kroppen reagerede?


Kommentér på:
smerter i lænd og lysken

Annonce