{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Smerter i lænd {{forumTopicSubject}}

Hej tøser...

skal lige høre jer herinde er idag 14+1 og for hver uge der pt går, får jeg flere og flere smerter min grænse er nu nået til jeg ikke kan sidde op mere end ca 10-15 min, og jeg kan glemme alt om af ligge behageligt i min sengen hvis jeg ligger på ryggen gør det bare rigtig ondt, i lænden og nede omkring en hvis del, ligger jeg på siden gør det også ondt men dog til af kunne holde en smule ud, og maven er bare bandlyst da jeg så får ondt i maven...
Men ja jeg har en kamp med min læge uden lige, ikke af jeg helst vil sygemeldes, men kan ikke se hvordan det er muligt af passe mit arbejde hvor jeg går i hurtigt tempo 2x 12 timer rundt, har nemlig rigtig mange smerter når jeg går også, og han mener ik det er bækkenløsning, da han mener det ikke vejer nok til det endnu, men så var jeg ved jordmoren i onsdags og hun siger det entet har med vægten af gøre på barnet, men et stof nogen udvikler som blødgøre bækkenet...

Men ja har jo heller ikke lyst til af stå og tage en diskutere med lægen og gøre mig bedre videne. men hvad ville i gøre

bare bide det i jer endnu mere el ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerter i lænd
  • #1   29. aug 2010 jeg ville tage det op med lægen igen. selv om det er meget tidligt da du kun er 14 uger henne. men der må jo være noget galt siden du har så ondt. du kan jo bare blive deltids sygemeldt og se hvordan det går. jeg blev selv deltidssygmeldt i 3 uger, men da jeg var 26 uger henne blev jeg sygmeldt helt på grund af bækken løsning. og er idag 31+5

  • #2   29. aug 2010 ville bestemt ikke bide det i mig. Havde samme problem som dig allerede 8 uger henneo o et job hvor jeg står op og går hele tiden. Blev sygemeldt med bækkenløsning, og nej det er en misforståelse at det er vægten på barnet der giver BL det er det blødgørende hormon relaxin der gør det... kig evt på denne side smiley

    http://baekkenloesning.dk/?pid=41&sub=39


  • #3   29. aug 2010 Din jordemoder har fuldstændig ret og det har din læge ikke.

    Jeg fik bækkenløsning ved mit første barn da jeg var omkring 20 uger henne. Blev først fuldt sygemeldt da jeg var 28 uger henne, og kom alligevel til at gå på krykker de sidste 4-6 uger.
    Jeg blev faktisk også sat igang 14 dage før tid, for at jeg ikke skulle få flere varige men af bækkenløsning end højst nødvendigt.

    Vedd min nummer to, begyndte jeg at mærke til bækkenløsning allerede da jeg var omkring 10-12 uger henne, blev delvis sygemeldt ved 16 uger og helt sygemeldt ved 22 uger.

    Tro mig, du ønsker ikke at få slem bækkenløsning, så enten skifter du læge eller også tager du dig en snak med ham/hende. Spørg evt. jordemoder om hun vil skrive en notits du kan tage med til lægen, for ja, det har altså noget med det blødgørende stof at gøre, nogle udskiller mere og tidligere end andre, hvorfor nogle har større tendens til bl.


  • #4   30. aug 2010 tusind tak til jer alle for svarene, må se hvad han siger imorgen, gudskelov er min arbejdsleder mere end forstående, så ham skal jeg ikke kæmpe med oveni...

  • #5   30. aug 2010 hej mette E det lyder præcis som mig jeg blev sygmeldt fra uge 19 og er sygmeldt resten af min graviditet jeg er 24 + nu og nej hvor har jeg haft ondt er rengørings assistent, men det har heldigvis hjulpet meget og bare været hjemme og slappe af, skal så begynde til kiropraktor og måske vidersendes til akupuktør, det ser jeg frem til.
    håber du får det bedre.


Kommentér på:
Smerter i lænd

Annonce