{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kejsersnit
  • #1   12. apr 2009 altså tror godt at man selv kan vælge det, men man skal vidst have nogen meget gode grunde til hvorfor man vil have det.

  • #2   12. apr 2009 Altså ks er virkelig ikke noget man frivilligt vælger medmindre der er virkelig gode grunde til ikke at føde normalt... så som at man risikere livet eller barnet gør... Synes det er en rigtig ubehagelig oplevelse men der er vi jo forskellige smiley

    Men jo man kan selv vælge det men de har vist fët meget stramme regler for det


  • #5   13. apr 2009 Jannie P :
    Hmm.. så har du godt nok en lav smertetærskel for jeg har fået 4 kejersnit og ved nok om nogen hvor ondt det gør..
    Jeg fik Nadja den 10 november sidste år og hun er først 08.55 og var ude af sengen første gang lige omkring ved 1 tiden og var selv oppe og gå igen ved 4 tiden da jeg skulle på toilet..
    Jo selvfølgelig har man ondt efter et kejsersnit det er da sikkert og vidst men jeg vil så også sige at så er det altså heller ikk værre..

    MEN!!!
    Når det så er sagt så vil jeg da opfordre til at føde normalt for jo der er alt for mange risici forbundet med et kejsersnit.. det er da helt sikkert..



  • #6   13. apr 2009 Sigrid er født kl 12.21 og kl 15-16 var jeg vågen og så blev jeg kørt på neo til hende og så da jeg kom op på stuen kl 20 var jeg igang med at gå smiley

  • #7   13. apr 2009 Jannie P :
    Sådan var den altså heller ikke ment.. rolig nu.. men siger bare at jeg synes ikk det gjore ondt.. det der var værst var efterveerne da det jo var nummer 4 jeg fik..
    Men jo igen.. nogle har en høj smertetærskel andre en lav..


  • #8   13. apr 2009 Det er helt oki Jannie P ;o))


  • #9   14. apr 2009 Jeg anbefaler bestemt heller ikke kejsersnit, det gør virkelig herre nas. Kan ikke engang komme op og skifte sit eget barn, det var mandens job. Lå jeg forkert var det bare ærgeligt, så måtte jeg ligge dårligt for vende mig kunne jeg ikke. Meget nemmere bare at få fødslen overstået. Kender en der fødte for 1½ uge siden og hun var SÅ bange for det at hun nærmest aldrig troede at hun ville sidde bagefter og kunne fortælle fordi hun nok ikke var der mere, men hun sagde selv at det var så god en fødsel og det gik så nemt så al hendes nåleskræk og frygt for fødslen blev bare en stor god oplevelse.
    Ønskede at jeg havde kunne føde normalt ligesom hende og de andre. Jeg skulle stadig have hjælp da jeg skulle ind til fødselsforberedelse/mødregruppe med den lille. Det skulle den anden der fik akut kejsersnit også, og hjælpes op at stå. De andre kom bare selv.

    Dte er ikke det værd at vælge kejsersnit som mange tror, det er meget værre


Kommentér på:
kejsersnit

Annonce