{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

sjov ting :D {{forumTopicSubject}}

har lige en lille sjov historie . smiley
jeg er ca 15 uger henne . og vi har meget snak her hjemme om det er en dreng eller en pige .
både mig og kæresten er enige om at vi vil vide kønnet nu her den 11 maj hvor jeg skal scannes om man kan se det . men det sjove er at . først drømmer min mor om at vi får en sort håret dreng . skal lige siges at kæresten er sorthåret og var han også da han blev født . uden den anden side af famile ved min mor har drømt det drømmer min sviger mor også at det bliver en dreng + at min kærestes søster har drømt det .. smiley det bliver sjovt at se om de har drømt rigtig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sjov ting :D
  • #1   14. apr 2009 okay .. sidste gang jeg var til scanning sagde hun uge 20 ?? har overvejet meget at få en 3d scanning for er meget nysgerig (staves?) og vil rigtige gerne vide kønnet og har fået af vide at det er en oplevelse . men har ikke en tid til scanning før den 11 maj . hvad gør man så. der er da ikke andet end at tage til en privat er der ??

• #2   14. apr 2009 passer ikke den med uge 16 for at se kønnet. Det er fra uge 9 af alt efter hvor dygtig scannings "lægen " er min svigerinde fik kønnet at vide da hun var i uge 9 =O)

• #3   14. apr 2009 hold da op det var tideligt . sidst jeg var til scanning var jeg 13 uger henne spurgte henne der scannede mig om hun kunne se kønnet hun sagde nej det kunne man første i uge 20 .???

• #4   14. apr 2009 hold da op mariane det lyder vildt . hehe . smiley det er sjovt som det passe sammen . smiley Haha. jamen så er det måske en dreng jeg har i maven . hvem ved . din kærste må gerne lige drømme om det er en pige eller dreng for mig smiley

• #5   14. apr 2009 lyder godt hehe smiley og tak smiley

• #6   14. apr 2009 Jeg var overbevist om at det var en dreng. Jeg har drømt før jeg blev gravid at jeg havde en baby dreng, vildt underlig drøm og da jeg vågnede, løftede jeg dynen for at finde ham og kom i tanke om at jeg jo lige var vågnet og havde drømt.
    senere hen drømte jeg det 2 gange mere.

og så sagde alle skrønerne det blev dreng så syntes det var træls at jeg allerede havde fået det afsløret for ville ikke vide på forhånd havd scanningsdamen sagde.
    Den kinesiske kalender sagde dreng, den brune streg var svag og kun op til navlen, jeg havde slet ikke kvalme eller noget der lignede på noget tidspunkt, maven var spids og sad kun foran, man kunne ikke se bagfra at jeg var gravid, pendulet sagde dreng så var godt nok forbløffet da hun sagde at vi skulle have en lille pige.

så fik jeg godt nok min overraskelse alligevel XD

men jeg var overbevidst for havde drømt det og ingen skrøner sagde at det blev pige og det gjorde det alligevel smiley

Kommentér på:
sjov ting :D

Annonce