882 visninger
|
Oprettet:
sjov ting :D {{forumTopicSubject}}
har lige en lille sjov historie .
jeg er ca 15 uger henne . og vi har meget snak her hjemme om det er en dreng eller en pige .
både mig og kæresten er enige om at vi vil vide kønnet nu her den 11 maj hvor jeg skal scannes om man kan se det . men det sjove er at . først drømmer min mor om at vi får en sort håret dreng . skal lige siges at kæresten er sorthåret og var han også da han blev født . uden den anden side af famile ved min mor har drømt det drømmer min sviger mor også at det bliver en dreng + at min kærestes søster har drømt det .. det bliver sjovt at se om de har drømt rigtig
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 106 Svar: 613
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 29 Svar: 1.248
jan 2009
jan 2009
jan 2009
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
senere hen drømte jeg det 2 gange mere.
og så sagde alle skrønerne det blev dreng så syntes det var træls at jeg allerede havde fået det afsløret for ville ikke vide på forhånd havd scanningsdamen sagde.
Den kinesiske kalender sagde dreng, den brune streg var svag og kun op til navlen, jeg havde slet ikke kvalme eller noget der lignede på noget tidspunkt, maven var spids og sad kun foran, man kunne ikke se bagfra at jeg var gravid, pendulet sagde dreng så var godt nok forbløffet da hun sagde at vi skulle have en lille pige.
så fik jeg godt nok min overraskelse alligevel XD
men jeg var overbevidst for havde drømt det og ingen skrøner sagde at det blev pige og det gjorde det alligevel
sjov ting :D