{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

NU ER DET NOK!!! {{forumTopicSubject}}

Som jeg skrev igår, fik jeg meddelelsen om at jeg alligevel ikke var gravid, og at det var en fejl lavet af den første læge.. men nej nej.. Idag der jeg så ringer til den læge og forklare hende hvor uhænsigtsmæssige hendes meddelselse til os har været, påstår hun at der ikke er lavet nogen fejl, men at jeg er gravid!!! ved ikke om jeg skal grine eller græde.. den læge jeg var oppe hos igår sagde jeg ikke var, og han tog både en urinprøve, en gynokologiske undersøgelse og en blodprøve.. venter så på svaret nu fra den.. Jerg fatter intet.. kommunikere de læger bare overhovedet ikke med hinaden ?
Og hvis jeg er gravid, er der chance for at jeg skal ha en abort, da jeg har haft taget nogle farlige p-piller, som resultere i misdannelser hos fostret.. er så ekstrem vred!!
det er ikke kun mit og min kærestes liv de leger med, men hele vores families.. igår måtte jeg med tåre meddele alla at jeg ikke var gravid, og nu skal jeg måske til at fortælle dem at jeg er alligevel..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU ER DET NOK!!!
  • #1   15. maj 2008 Du får en krammer herfra....

• maja n
    maja n Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #2   15. maj 2008 ej det sku for dårligt det der..
    men håber da, at fosteret stadig er sund og rask,
    held og lykke herfra, krydser finger for dig!

• #3   15. maj 2008 Jeg ville føle mig dum. Først sige jeg er og så tage det i mig igen for derefter at sige at det er jeg. Det er lidt sådan ulven kommer ulven kommer.
    Systemet er stupidt uanset hvad det drejer sig om . Det er bare skide trist at det sker.

• #4   15. maj 2008 det er godt nok langt ude, men skriv lige når du ved noget mere.

ønsker dig alt godt herfra

• #5   15. maj 2008 Stor krammer... Det kan da umuligt være sundt for hverken dig eller barnet, hvis der er et... Det stresser jo dig at de bliver ved med at sige noget forskelligt...

• #6   15. maj 2008 Føj jeg var blevet tosset..
    jeg oplevede noget ala det samme.. havde en spontan blødning i starten af min graviditet, og der fik jeg a vide jeg havde tabt barnet, så måtte meddele alle at jeg havde tabt barnet.. en uge senere skulle jeg til en scanning for at se om der stadigvæk var et foster som skulle skrabes ud, og til deres store forbløffelse var der hjerte rytme, oget vældig levende foster..
    så måtte ringe rundt og meddele alle at jeg altså ikke havde tabt barnet..

det er bare så ubehageligt en situation at stå i..
    hvis det er, så tag eventuelt til lægevagten og snak med dem, sig dine egne læger ikke kan give dig klar besked..

• #7   15. maj 2008 Ja jeg er enig med Sonne - jeg synes du skulle forklare lægevagten hvad du har været udenfor, og derefter ville jeg nok finde mig en anden læge permanent, du bliver jo fuldstændig ødelagt indeni følelsesmæssigt.
    Jeg kan godt forstå at du er ved at få nok!
    Men jeg håber for din egen skyld at du får et ordentligt svar snarest, og skriv det endelig herinde, jeg vil rigtig gerne høre resultatet.
    Jeg krydser fingre for dig.

Kram Tania

• #8   15. maj 2008 ved du hvad jeg kan godt forstå dig. har det lidt på samme måde nu.

men held og lykke.

• #9   16. maj 2008 jeg har fået svaret idag, at jeg ikke er gravid..

Kommentér på:
NU ER DET NOK!!!

Annonce