{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

måske positiv?? {{forumTopicSubject}}

Ved ikke lige om dette indlæg er det rigtige sted, men så må det blive flyttet..
Sidder her med en graviditetstest i hånden, med en meget træls følelse... Jeg har i de sidste par uger taget på synes jeg, lige på maven, og i de sidste par dage haft kvalme... har en meget mærkelig følelse... Jeg håber testen bliver negativ, jeg håber virkelig, for selv om jeg elsker børn, er jeg ikke klar til at få et nu! Har en helt klar plan i mit hoved med hvordan mit liv skal forløbe, og børn er først med i den plan om mindst 3 år... Men jeg har det mærkeligt, måske er det bare overbekymring, men jeg er seriøst bange for at testen bliver positivt.JJeg har bare den følelse...
Jeg håber det ikke, men et eller andet sted tror jeg at den er positiv,,, Har I prøvet det? Føler mig helt palle, for mine veninder siger at den da ikke viser positiv, og kæresten,,, Ja hans svar på at jeg nok ville købe en test var: Puha skat du giver mig dårlige nerver, og så hentede han en øl, og siden har han/jeg ikke nævnt det,,, Så i nat sover jeg hos en veninde, og tager testen imorgen tidlig,,, Men fuck hvor har jeg kriller i maven! Og kvalme... Og føler mig helt lille og alene i verden...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  måske positiv??
  • #1   15. maj 2008 Christina - tanken om at man er gravid kan give kvalme, og andre lign symptomer på man er gravid..
    tag en dyb indånding, og slap af, det er det allerbedste råd jeg kan give dig..
    jeg håber resultatet er som du gernevil have det, og er ked af din kæreste ikke støtter dig bedre end han gør..
    du må endeligt skrive når du ved noget..

    varme tanker herfra :O)


  • #2   15. maj 2008 Husk bare fordi du har spist 1 lille chips kan din hjerne udvikle en masse ting i din krop.. Du kan påvirke din hjerne så meget at du kan have alle symtomer på at være gravid og ik være det alligevel..!! så vil da tage den test og se om der var noget.. så du ik påvirker din hjerne endnu mere.. smiley
    Og hvis du er.. Og du siger du gerne vil have børn osv osv.. Jamen parat bliver man nok aldrig men det gør man lige så snart barnet er født.- så er tingene meget anderledes..!! smiley
    Tror de fleste herinde har haft det sådan.. Man har slet ik taget hensyn og nogle gange glemt man var gravid og været nervøs osv og så når barnet er født så er der igen vej tilbage hvis du forstår smiley


  • #3   15. maj 2008 Jeg har lige vært ude for det samme.. Jeg er på p-piller, men en dag efter sex blødte jeg og det var midt i en pakke.. Og jeg kaldt på min kæreste og snakkede om hva det kunne være.. Jeg fik taget en test og var så nervøs at jeg kunne brække mig og det var min kæreste også men alligevel hva han så sød at sige lige meget hva der sker, klarer vi det sammen og vi må bare altid huske at se positiv på det..

    Men den var negativ hvilket jeg faktisk også havde håbet fordi min kæreste vil ik har børn endnu.. Men nu tror jeg måske heldigvis hans meningen om det emne er ændret lidt efter den dag.. Men vil bare have at begge forældre glæder sig til barnet kommer..

    Tror jeg stopper nu!! - Blev da lidt for langt det her.. Hehe..


  • #4   15. maj 2008 Jeg har engang prøvet at min mens var forsinket 10 dage, hvor jeg var 90% sikker på at nu var jeg sikkert gravid, for jeg havde kvalme og følte mig oppustet.
    Det viste sig at være stress i stedet, og dagen efter jeg havde taget testen fik jeg min mens... Sjovt ikk? jo mere man tænker over det og overbeviser sig selv om at være gravid, jo mere får man symptomerne på det.
    Men tag testen og se hvad der står. Uanset hvad skal alt sammen nok gå.
    Hvis den er negativ, så fint.
    Hvis den er positiv, så sæt jer ned og tag en snak om hvad der skal ske.
    Men aller vigtigst! Lyt til dig selv...
    Tro mig det er ikke sjovt at have en kæreste der bare siger at du skal tage til lægen og få det ordnet.
    den situation har jeg været i, hvor jeg følte at jeg tog en forkert beslutning.

    Skriv når du kender svaret, og då tager du den derfra..
    Uanset hvad har du støtte fra min og mange andres side smiley


Kommentér på:
måske positiv??

Annonce