{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

Testen skulle måske have været positiv {{forumTopicSubject}}

Jeg fik min menses som normalt og tænkte øv så virkede det heller ikke denne gang med de hormoner... Så ringede til klinikken som alle andre måneder og bestilte tiden til ny scaning og gik på apoteket og hentede mine hormoner. Dem startede jeg så op på mandag morgen og der var min menses faktisk helt væk. Igår aftes fik jeg så lidt små mavekneb, ikke noget der gjorde sindsygt ondt eller noget og derefter kom der en anelse frisk blod ud... efter ca 1 time hvor det havde tiltaget med blod, satte jeg mig ud på toilettet og sad der lidt imens det rendte stille ud. På et tidspunkt vælger jeg at bebytte et stykke papir og herpå kommer der en kæmpe blodflage ( næsten på størrelse med en halv hånd ) og derefter nogle blodtråde..... et kvarter efter stoppede det med at bløde. Desværre var det nok mine hormoner der afstødte et meget tidlig foster, det kunne ihvertfald godt tyde på det.

Jeg har idag kontaktet klinikken og skal derned fredag og snakke med lægen... Hvis der har været en graviditet er vi nok ret triste over at stole på at når der kommer menses så kan man ikke være gravid.

Øv øv..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Testen skulle måske have været positiv
  • #1   19. nov 2008 Man kan sagtens være gravid selv om man får sin mens... det kan jeg stå inde for, jeg var blevet gravid i sidste år, og jeg havde da min mens.. jeg fandt da først ud af at jeg var gravid da jeg var til læge fordi jeg skulle have taget et par blod-prøver pga. at jeg har gigt i mine fingre... så da fik jeg lige afvide at jeg var gravid, meen det mente jeg jo ikke kunne passe for jeg havde jo min mens som normalt, meen jeg var gravid...

  • #2   19. nov 2008 Ja det er lidt noget hø men det har bare lært os at hver eneste månede må vi lige smide den 20'er det koster at teste, no matter what.

Kommentér på:
Testen skulle måske have været positiv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce