{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Mia F
Mia F
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416

24 ugers tjek. {{forumTopicSubject}}

Ja nu nærmer mit 24 ugers tjek sig jo, og jeg er begyndt at spekulere lidt over hvad der skal ske.

Jeg er meget ked af min læge, og føler mig på igen måde tryg i deres hænder. Faktisk er jeg rigtig utryg hver gang jeg skal derned, og føler slet ikke jeg kan stole på de gør deres arbejde godt nok.

Så vil gerne vide hvad jeg skal forvente, og hvad jeg kan forlange hvis jeg føler jeg ikke får den rette behandling.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  24 ugers tjek.
  • #1   20. apr 2009 Nu har jeg ikke selv været gravid endnu... men hvis jeg var dig, ville jeg da helt sikkert overveje at skifte læge....

• #2   20. apr 2009 mor til asbjørn - Tusind takk for svaret, jeg vil bare så nødig gå glip af noget. Så vil hellere være forberedt så jeg kan minde lægen om det, hvis han skulle havde glemt det.

Nini J - Det er ikke lige det nemmeste når der er patient stop alle steder.

• #3   21. apr 2009 Louise - Okay, takker.

• #4   21. apr 2009 jeg får ikke høre hjertelyd ved min læge smiley Går jeg ud fra jeg får ved jdm her den 29 for har ikke hørt hjertelyden på den bette endnu .

• #5   21. apr 2009 Renate - Jeg hørte hjertelyd ved JM, men håber da også jeg får hørt hjertelyd. Det er bare så dejligt at høre.

• #6   22. apr 2009 Hej Mia Jeg har for kort tid siden været til mit 24 ugers tjek og der hørte vi også hjertelyd fik taget blodtryk, blev vejet og fik målt maven og ellers var det bare en god snak om hvordan det går osv. Jo og selvfølgelig også urin tjek, som altid. Men ta da en snak med din læge og sig at du ikke føler dig helt tryk, at du synes du mangler info fra deres side... Så kan det da kun blive bedre...

• #7   22. apr 2009 Jeg fik tjekket urin, blodtryk, vægt. og så mærkede han på maven skønnede str. hørte hjertelyd og målte min mave... tror jeg fik det hele med.. ja så snakkede vi bare om min graviditet.. da jeg have lidt ondt nogle steder...

• #8   22. apr 2009 da jeg var til mit 24 ugers tjek, lidt sendt. var nemlig over 4 måneder henne, da jeg fandt ud af jeg var gravid...
    der blev der taget mit blodtryk, blev vejet, blev lyttede på maven, fik tjekket mit urin og fik målt maven, fik også tjekket om jeg have vand i kroppen.
    og så snakkede vi

Kommentér på:
24 ugers tjek.

Annonce