24 ugers tjek? {{forumTopicSubject}}
skal til lægen i dag, dels fordi jeg skal have lavet det der 24 ugers tjek, som jeg ikke aner hvad går ud på.?
og så fordi jeg kørte galt for en uge siden og har slået ryggen og nakken.
har været en del ved lægen på det sidste og føler mig efterhånden som en hypokonter (staves?)
når jeg er på arbejde bliver jeg svimmel (gør jeg også hjemme men der har jeg mulighed for at sætte mig ned), har kastet på og føler som om jeg skal besvimme.
nu har jeg selfølgelig også ondt i ryggen og nakken pga jeg kørte galt i bil.
derudover har jeg ondt i det nederste af maven, ike hele tiden, men oftes efter jeg har været aktiv. har også ondt i skambenet og lænden.
Det lyder jo som en helt lægebog fuld af sygdomme og kan det virkelig være rigtig at det skal være sådan at være gravid?
er ellers aldrig syg, men har dewt som om jeg bare tager imod alt sygdom lige for tiden.
og min læge mener at det bedste med mod smerter er at arbejde dem væk?! men det bliver de altså ikke mindre af.
og så siger han jeg bare kan tage noget smertestillinde. men synes jeg virker helt forkert at tage sådan noget når man er gravid.
er det bare mig som er pylret og skal tage mig sammen eller hvad?
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
Men snak med din læge og sig at han/hun skal tage dig alvorlig, for du vil gerne have nogle ordenlige svar og nej det hjælper ikke at arbejde smerte væk - du er gravid og skal passe på dig selv... lyt til din krop - når du har ondt, så skal du slappe af...
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 35
24 ugers tjek?