{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

abort- uretfærdigt {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste har et vennepar som har prøvet blive gravide i 2½ år, og endelig lykkes det, de fandt ud af det da hun var i 10. uge, og var i 12 uge nu, og så i nat mistede hun det. Synes simpelthen det er så forfærdeligt, ved slet ikke hvad jeg skal skrive til hende, udover at vi er så kede af det på deres vegne! Får det selv helt dårligt af at tænke på det, så lykkelige var de, og nu er det bare ødelagt! Og et par af hendes veninde er lige blevet gravide, så det må være som endnu et slag i ansigtet!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  abort- uretfærdigt
  • #1   29. apr 2009 det er virkelig synd for dem, men det er bedre de mister i 12 uge end får et barn der ikke kan klare sig når det blir født.. men føler med dem.. det må være frygteligt at abortere.. og især når de har prøvet så længe....

  • #2   29. apr 2009 Ja, kan slet ikke lade være med at tænke på hvor hårdt det må være... Også i 12. uge, der siger man jo at der er der ikke så stor risiko for at miste... Og de skal giftes om 3 uger, det er på en måde nok godt så de har noget andet at tænke på...
    Ja, hellere miste nu, end fx i 8. mdr, ligesom dem i mission baby igår, det må være SÅ^hårdt!!


  • #3   29. apr 2009 Kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være for dem. Men ja, der er jo som regel en grund til at man mister selvom det ikke er nogen trøst for dem lige nu Kender en der mærkede liv dagen før hun skulle sættes igang. Da hun så kom på fødegangen og skulle sættes igang var barnet død.

Kommentér på:
abort- uretfærdigt

Annonce