{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Ked og glad på samme tid {{forumTopicSubject}}

Åh gud hvor er det svært... Synes slet ikke jeg kan glæde mig i nu... Fandt ud af jeg ventede mig da jeg var 13+3 uger henne. Det skulle jeg så fortælle min eks mand hvillket han tog stille og roligt. Det skal lige understreges vi gik fra hinanden 6 uger før jeg fandt ud af det.. Men men så starter problemerne jo... Havde valgt han skulle have lov at deltage ligeså meget som han havde lyst til... Så hvergang der har været undersøgelse har jeg skrevet til ham... OG idag skulle jeg så til scanning i uge 21 hvilket er en stor scanning af betydning for mig i og med det er her vi kunne tjekke om der var noget galt med dette barn har en dreng der har noget der hedder Årskog syndrom.. Men faderen dukkede ikke op.. Og han vidste det var idag og nu er kl 20 og har ikke engang fået så meget som et kald om alt var vel... Det skal lige siges det hele så godt ud og de fandt ikke noget mistænksomt.
Men nu sidder jeg bare her og er tude færdig over at han ikke kan begynde at vise lidt interesse... Ville egentlig tillade ham at få fælles forældre myndighed samt være med til fødsel... Men nu har jeg bare sådan lidt gider ikke kæmpe mere for at han vil tage ansvar.. Men fuck det gør ondt inden i..
Hva ville i gøre?? Er det bare mig der er sart eller??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ked og glad på samme tid
  • #1   16. jun 2009 Jeg tror helt ærligt at jeg ville ringe til ham og høre hvorfor han ikke dukkede op - kommer han med et svar som ikke rigtig kan bruges til noget, så ville jeg lade ham være.

    Jeg synes ikke du er sart, men der KAN være sket noget der har gjort at han helt har svedt det ud, og jeg ville være sikker i min sag før jeg afgjorde noget smiley


  • #2   16. jun 2009 Vil understrege der ikke er sket noget så han har glemt det... For skrev med ham igår... Og ved han kørte i byen idag (han er lastbil chauffør). Overhalede ham endda da jeg kørte ud af byen.. Men hvis ikke han ville med kunne han bare have skrevet det og så havde jeg accepteret det men det er måden han ikke giver svar om han kommer eller ikke. Det er det der kan pisse mig af... Han er trådsalt 40 og burde sku være gammel nok til at tage ansvar...

  • #3   16. jun 2009 Jeg tror alligevel jeg havde ringet til ham, jeg er typen der gerne vil have klar besked. smiley

    ja, han burde være gammel nok, jeg synes du skal gøre hvad du føler bedst for. smiley


  • #4   16. jun 2009 Ja jeg hælder nok mest til lige nu at bare vente på den lille er født og så ringe til ham der og sige det og så må vi se om han vil tage ansvar derfra... Så kan han jo tænke over det så længe...
    Men nu må vi se kan også være jeg kontakter ham imorgen... Tror bare ikke det er sagen og ringe i dag for kunne godt hænde jeg ville give ham en skideballe og vil jo nødig skabe noget splid.. For inderst inde er faderen en god mand han kan bare ikke åbne sig desværre....


  • #5   16. jun 2009 Karina J, det kan man da godt, man sender da bare papirene ind til amtet uden hans underskrift..

    Jeg havde bare ladet ham komme til mig, hvis han ikke har interesse for hvordan babyen har det, hvad skla du så bruge ham til lige nu og her, da det jo kun sorger dig :S


  • #6   16. jun 2009 såre dig*

  • #7   16. jun 2009 Karina: Jo det kan man faktisk godt i og med at han ikke deltager nu osv... og han har ikke skrevet under på noget i nu osv...
    Sagde til ham at hvis han var det mindste i tvivl synes jeg han skulle få lavet en faderskabssag for det skulle ikke være den undskyldning han skal bruge for ikke at se barnet fordi han er i tvivl.. Jeg vil overhovedet ikke bebejde ham at få den lavet.. Ikke fordi jeg er i tvivl da den sidste jeg var sammen med var i nov 07. Men det var mere så han kunne få ro og være sikker hvis det var....


  • #8   16. jun 2009 Hov fik vist lige trykket inden jeg var færdig smiley
    Men han sagde han ikke var i tvivl overhovedet...
    Missy: Det er også det jeg har bestemt mig for lige nu.. For orker ikke alt det nedtrykthed lige nu... Synes jeg..
    Men håber da han vågner op.. For ønsker da af hele mit hjerte at han vil få et normalt forhold til hans barn når det kommer til verden...


  • #9   17. jun 2009 Min kæreste og jeg er ikke gift, og derfor er det kun mig der har forældremyndighed over Bassen.

    For at vi får fælles forældremyndighed, skal vi begge skrive under på en erklæring som jeg har fået af min Jordemoder.



Kommentér på:
Ked og glad på samme tid

Annonce