{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Ked eller glad?!?! {{forumTopicSubject}}

Håber i kan gøre mig positiv igen:o)

Min kæreste og jeg var i banken idag for vi havde kig på et hus... Så håbede vi kunne få lov at låne penge...
Men desværre nej, for vi ville stå med et rådighedsbeløb på ca 7400 kr om måneden, og det er åbenbart ik nok!

Hva er Jeres erfaring?? Ved ik om jeg skal være ked eller glad af bankens beslutning??
Håbede bare at kunne få en have så vores drenge bare ku løbe direkte ud og lege, og jeg er død træt af at man kan høre når overboen tisse og brække sig!!!

Ved ik helt hva jeg vil med det, er bare trist!!!

Go aften:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ked eller glad?!?!
  • #3   8. jun 2010 henriette rohde C: Orv 10000 for vi sq aldrig til rådighed tror jeg:o)



    Jeg er mig S: Ja det er jo det, jeg vil heller ik have nerver til det. Det er jo ik sjov hvis man rammer et sort hul lige pludselig. Bare så øv øv øv øv!!!
    Men go idé med at man måske skulle prøve at lave en opsparing til udbetaling...


    Anni termin 27/7-2010: Ja det er til mad, bleer osv. Efter regningerne er betalt...


    Det hjælper allerede lidt på mit humør:o)


  • #5   8. jun 2010 Jeg tror også jeg ville prøve en anden bank.. vil da mene at i godt kan klare jer for de penge om måneden.. VI har selv lånt pengene til vores hus igennem et realkreditlån og er super glade for det.. men prøv at forhør jer rundt omkring smiley

  • #6   8. jun 2010 Vi var 4 banke rundt og fik nej til huslån. Og de kunne endda ikke se hvordan vi fik det til at løbe rundt uden et hus. Så prøvede vi Nordea og fik et ja smiley vi har haft hus i 5 år og har aldrig været i minus . Vil anbefale i prøver Nordea . Kender mange der har fået nej andre steder men ja der smiley
    så op med humøret hehe


  • #7   8. jun 2010
    * Rikke - mor til Naja smiley * og Lizette H: Kunne da godt være man skulle prøve nogle andre steder så.. Jeg er bare sådan en, der tror på hva folk siger til mig... Så er sq bange for bankrådgiveren har ret med vi ik kan få det til at løbe rundt med de 7400kr...


    harrys kone smiley !: Hmmmm det var Nordea vi var i idag:oD Så ingen chance til os så:o(


  • #8   8. jun 2010 dengang vi købte hus fik vi også afslag fra vores bank men Brf kredit ville gerne låne os efter vi havde mødtes med en medarbejde som regnede på det (man kan regne på flere forskellige måde) og ja det lykkes os at få huset og pt har vi også kun lidt over 7000kr til forbrug men det er også rigeligt.
    så tab ikke modet prøb søg nykredit, brf kredit mm


  • #9   8. jun 2010 Mor-til-3-herlige-unger A: Det er da sejt hvis i sagtens kan klare det med 8000 til alle Jer... Så kan vi vel også med 7400 til 2 voksne 2 børn 1 kanin?!?! :o)



    Hvad har Jeres huse kostet da i købt det??


  • #11   8. jun 2010 Mor-til-3-herlige-unger A: Vi går heller ik op i mærketøj, dyre dagligvare osv, kun hvis det er meget på tilbud:oD
    Oki det vi havde kig på kostede kun 650.000 og det var da beboeligt, der var da noget der skulle ordenes, men stadig noget man kunne holde ud, og gå at "nusse" med..
    Dejligt i ku låne penge til en familiebil så der er plads til alle:o)


  • #12   8. jun 2010 * Rikke - mor til Naja smiley *: Hmm bankerne er måske ik så kloge alligevel så;o) Det er da godt gået i har siddet der 2 år uden minus, så kan Danske Bank sq lære det:oD

    Men det er jo også hvordan man priortere sine penge, for selvfølgelig kan min familie ik bare så ud og købe dyrt tøj osv med det rådighedsbeløb, men hvorfor skulle vi også det når vi aldrig har gået op i det:o)
    Så tror vi må prøve os frem andre steder end lige Nordea...


  • #13   8. jun 2010 Jeg ville prøve brf kredit, vi har lånt igennem dem og har været glade for det, danske bank sagde at vi aldrig ville kunne låne igennem dem med vores rådighedsbeløb for det kunne man ikke leve for, vi har nu boet her i 3 år og har aldrig haft problemer ........

  • #14   8. jun 2010 Mette H... hvilken bank har i?

    vi var i 4 forskellige banker og de regnede sig frem til 4 forskellige rådighedsbeløb og krævede 4 forskellige rådighedsbeløb kan sige at 4 bank godkendte os og vi har i dag hus og en del flere penge til os selv en før vi købte hus. og jeg går på dagpenge om en uge og det kan vi SAGTENS klare... smiley


  • #15   8. jun 2010 Vi var i Danske Bank for nogle mdr siden og høre på om at låne 1,3 til en gård som lige passede os, men da Realkreditten har sat rådigheds beløbet op til 13000 for en familie på 2 voksne og 2 børn havde vi ikke råd. Grunden var at vi havde noget gæld ved siden af, og selvfølgelig at rådighedsbeløbet skal være så højt. Det er udregnet efter at man har afbetalt på gælden på huset så skal der være så meget i rådighed til budget osv. Og klart vi pt. ikke har råd pga. jeg er på SU og manden har da en fin løn, men stadig har vi 5000 at klare os for alle 4 samt 6 hunde : )

  • #16   8. jun 2010 Som viktors mor siger så kan jeg også varmt anbefale BRF kredit.. det er det bedste valg vi har gjort i forbindelse med hus købet.. Men i skal selvfølgelig også selv føle for at gøre det.. der er ikke noget ved at gå og være usikker.. men jeg vil sagtens tro i kan.. Held og lykke med det smiley

  • #17   8. jun 2010 vi skulle da have 10000 kr i rådighedsbeløb da vi købte hus, vi er 2 voksne og 1 barn. de stiller temmelig skrappe krav i dag.

  • #18   8. jun 2010 De stiller store krav pga finans krisen : (

  • #19   10. jun 2010 Vil bare sige tusinde tak for alle Jeres svar:o)

    Har noget at skulle tænke over:o)

    Go dag..



Kommentér på:
Ked eller glad?!?!

Annonce