{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Hjemme fra lægen igen, 34+3 {{forumTopicSubject}}

Var oppe til 35. ugers tjekket og det passede rigtig fint, da jeg har haft så mange smerter hele natten og desuden en del ubehag de seneste dage.

Mit blodtryk var 112/70 og min blodprocent 8,5 så det var jo slet ikke så dårligt smiley Og som nogen husker, så stod min den lille forkert, men blev vendt vha. moxa-behandling. Han står nu fast den rigtige vej, så jeg er bare SÅ glad smiley

Smerterne i lysken og de tiltagende plukkeveer som bider var dels pga. min bækkenløsning, som er blevet rigtig slem, og så havde jeg endnu engang fået blærebetændelse, så den er jeg sat i behandling for.

Derudover valgte han at tjekke mig indvendigt, da jeg har haft de tiltagende plukkeveer + rigtig dårlig mave de seneste par dage. Han ville lige sikre sig at jeg ikke var begyndt at åbne mig. Det var jeg ikke, men han sagde at min livmoderhals var fuldstændig afkortet og blød (den var ellers meget lang og hård for bare tre uger siden da jeg var indlagt på fødegangen) og da min slimprop også røg for tre dage siden, så var han sikker på at jeg i hvert fald ikke gik terminen ud, men nærmere fødte i nær fremtid.

Hvad med jer andre, hvornår begyndte jeres livmoderhals at være helt afkortet og blød? Jeg er jo selvfølgelig lidt spændt.

Den lille prins blev skønnet til ca. 2700 gram (jeg er 34+3 i dag).

Det var lige en update herfra - nu er det bare at slappe af så jeg ikke får sat fødslen i gang alt for tidligt. Ville gerne beholde ham derinde bare et par uger endnu.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjemme fra lægen igen, 34+3

Annonce