1. feb 2009 Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
Er dette normalt el skal jeg kontakte? {{forumTopicSubject}}
Hej Bg
Jeg er idag 32+2 henne i min graviditet, og jeg mærker vores pige rimelig ofte...
De sidste par dage har jeg haft det underligt..... I mandags var jeg ved lægen og fik tjekket min urin, havde desværre blærebetændelse, men blev behandlet for det og de sidste piller tog jeg igår morges..... Men jeg har længe følt min mave værende meget stram i huden, når jeg går og er oprejst.....
Er der nogen der har det på samme måde??
Når jeg sidder ned i sofaen er der ikke noget der bliver den mere "blød", men er meget hård hvor pigen ligger indeunder....
Idag var jeg på kræmmermarked i 2 timer, også kunne jeg ikke holde ud at gå rundt mere, så vi tog hjem..... Jeg havde en underlig følelse nederst på maven..... Jeg følte hun trykkede meget nedad og tyngede mig en hel del.....
Er det tegn på hun er ved at sætte sig fast??
Det skal siges at jeg ligeså tror jeg lider af bækkenløsning... Hvorfor jeg tror er fordi jeg ikke er blevet undersøgt ordentligt via egen læge endnu.... Jeg har svært ved at rejse mig fra sofaen og sengen..... Når jeg sover og ligger på den ene side, og derfra vågner midt om natten for at gå på toilettet, er jeg meget øm i den side jeg har ligget på, så når jeg går i seng igen, skal jeg ligge på den anden side.... Hvis jeg er for aktiv bliver jeg ligeså øm i lænden.....
Undskyld mine spørgsmål, men ville lige høre her inde om det er normalt, eller vil I anbefale at tage kontakt til FG og høre dem ad???
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 351
Det lyder til hun er være og sætte sig fast og det er klart du íkke kan holde til så meget, hun er jo ved og være stor nu og så der der jo helle ikke så meget plads i maven tilbage
Tag og slappe noget mere af..
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
Ja jeg er nok sådan at jeg ikke vil være til besvær....
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 351
Men tro de siger det er meget normalt og du måske skal slappe noget mere af..
Og nej de er der jo for din skyld, det er jo ders job... et opkald tager 5 min og du har ro rasten af aften og kan sove uden og tænke på det..
feb 2009
feb 2009
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 80
Jeg lider af bækkenløsning og jeg har både været ved læge og fysioterapeut...
Men der er jo flere forskellige smerter indenfor bækkenløsning. Men mine symptomer er :
Jeg kan ikke bukke mig ned, uden det føles som om en kniv skærer ind i lænden på mig, jeg kan ikke stå eller gå ret lang tid, da det føles som om mit underliv bliver revet fuldstændig i nedefra, så jeg kan slet ikke stå op. Jeg kan ikke komme op af sengen om morgenen ret godt, og når jeg skal vende mig gør det suuuper ondt.
Derfor har jeg fået et glidetæppe der hjælper mig med at vende i sengen om natten, og så har jeg fået krykker og bækkenbælte.... Det er heldigvis blevet vedre efter jeg er blevet sygemeldt!!
Hvad det andet angår ved jeg ikke, men synes du skal ringe til FG, så du kan få ro i din sjæl!!
Knus herfra
feb 2009
Okay stakkels dig, men så kan jeg se det er mere bækkensmerter jeg har.....
Jeg har lige snakket med FG, og de siger at det ikke er alarmerende det jeg beskrev.... Jeg skal bare tage den med ro, bare svært når man gerne vil være lidt aktiv....
Men hvis jeg fik det være kunne jeg ringe igen, og jeg kunne komme ind til tjek....
Tak for jeres svar endnu engang.....
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 80
Det var så lidt !
Er dette normalt el skal jeg kontakte?