{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Er dette normalt el skal jeg kontakte? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg

Jeg er idag 32+2 henne i min graviditet, og jeg mærker vores pige rimelig ofte...

De sidste par dage har jeg haft det underligt..... I mandags var jeg ved lægen og fik tjekket min urin, havde desværre blærebetændelse, men blev behandlet for det og de sidste piller tog jeg igår morges..... Men jeg har længe følt min mave værende meget stram i huden, når jeg går og er oprejst.....
Er der nogen der har det på samme måde??
Når jeg sidder ned i sofaen er der ikke noget der bliver den mere "blød", men er meget hård hvor pigen ligger indeunder....
Idag var jeg på kræmmermarked i 2 timer, også kunne jeg ikke holde ud at gå rundt mere, så vi tog hjem..... Jeg havde en underlig følelse nederst på maven..... Jeg følte hun trykkede meget nedad og tyngede mig en hel del.....
Er det tegn på hun er ved at sætte sig fast??

Det skal siges at jeg ligeså tror jeg lider af bækkenløsning... Hvorfor jeg tror er fordi jeg ikke er blevet undersøgt ordentligt via egen læge endnu.... Jeg har svært ved at rejse mig fra sofaen og sengen..... Når jeg sover og ligger på den ene side, og derfra vågner midt om natten for at gå på toilettet, er jeg meget øm i den side jeg har ligget på, så når jeg går i seng igen, skal jeg ligge på den anden side.... Hvis jeg er for aktiv bliver jeg ligeså øm i lænden.....

Undskyld mine spørgsmål, men ville lige høre her inde om det er normalt, eller vil I anbefale at tage kontakt til FG og høre dem ad???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette normalt el skal jeg kontakte?
  • #1   27. jun 2009 Jeg synes ikke man kan ringe for meget til FG el JM ... Når det er første gang man er gravide.. så hvis du er usikker på nogle ting så ring, heller ring en gang for meget end for lidt, plus man får mere ro i kroppen
    Det lyder til hun er være og sætte sig fast og det er klart du íkke kan holde til så meget, hun er jo ved og være stor nu og så der der jo helle ikke så meget plads i maven tilbage smiley
    Tag og slappe noget mere af..


  • #2   27. jun 2009 Ja hun mosler mere og mere..... Jeg skal til JM d. 1. juli, skal jeg vente dertil og spørge eller skal jeg ringe til FG alligevel og snakke med dem om hvordan jeg har det?
    Ja jeg er nok sådan at jeg ikke vil være til besvær.... smiley


  • #3   27. jun 2009 vil sige det lyder helt normalt, jeg tror hun er ved at sætte sig fast ja... og det er jo klart du føler huden bliver strammet ud, der er jo en del der strækker i den, og det vil typisk være mest når du står op, det med lænden tror jeg er en blanding af at man tit begynder at gå mere svajrygget når man har mave på og derved bruger musklerne i lænden meget, og så måske også det at du måske har en lille bækkenløsning... men ja er du nervøs så ring til dem, det sker der jo ingenting ved, men tror det er ganske normalt, det lyder hvertfald vældigt bekendt :o)

  • #4   27. jun 2009 Ja det er nok det der gør det... nu kender jeg dig ikke smiley men hvordan kan jeg sige det... hmm self kan vi skrive en masse om vi også har haft det sådan el noget men det giver dig ikke den samme ro i kroppen som hvis du ringer til FG fx...så hvis du er meget usikker og ik kan få ro i kroppen synes jeg du skal ringe...
    Men tro de siger det er meget normalt og du måske skal slappe noget mere af..
    Og nej de er der jo for din skyld, det er jo ders job... smiley et opkald tager 5 min og du har ro rasten af aften og kan sove uden og tænke på det..


  • #5   27. jun 2009 Ok tak for jeres svar..... Jeg blev bare lidt urolig idag, for var noget besværet af at gå idag ordentligt..... Det var med meget små skridt til sidst, men dejligt med en mand der bare følger en i ens tempo.... smiley

  • #6   27. jun 2009 Ok vil give dem et ring....

  • #7   27. jun 2009 Tror det er bækkensmerter du har - ikke bækkenløsning..

    Jeg lider af bækkenløsning og jeg har både været ved læge og fysioterapeut...
    Men der er jo flere forskellige smerter indenfor bækkenløsning. Men mine symptomer er :

    Jeg kan ikke bukke mig ned, uden det føles som om en kniv skærer ind i lænden på mig, jeg kan ikke stå eller gå ret lang tid, da det føles som om mit underliv bliver revet fuldstændig i nedefra, så jeg kan slet ikke stå op. Jeg kan ikke komme op af sengen om morgenen ret godt, og når jeg skal vende mig gør det suuuper ondt.
    Derfor har jeg fået et glidetæppe der hjælper mig med at vende i sengen om natten, og så har jeg fået krykker og bækkenbælte.... Det er heldigvis blevet vedre efter jeg er blevet sygemeldt!!

    Hvad det andet angår ved jeg ikke, men synes du skal ringe til FG, så du kan få ro i din sjæl!!

    Knus herfra


  • #8   27. jun 2009 Venter en pige

    Okay stakkels dig, men så kan jeg se det er mere bækkensmerter jeg har.....

    Jeg har lige snakket med FG, og de siger at det ikke er alarmerende det jeg beskrev.... Jeg skal bare tage den med ro, bare svært når man gerne vil være lidt aktiv....
    Men hvis jeg fik det være kunne jeg ringe igen, og jeg kunne komme ind til tjek....

    Tak for jeres svar endnu engang.....


  • #9   27. jun 2009 Hellere ringe en gang for meget end for lidt til FG! smiley

    Det var så lidt !


Kommentér på:
Er dette normalt el skal jeg kontakte?

Annonce