Lykke & Malik {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle ..
som nogen ved har jeg tabt mig en del igennem min graviditet, Jeg var så til skanning idag for og se om han vejede nok. han vejer en smule for lidt, men ikke noget der betyder noget ! (928 g. ca)
DOG opdagede de at hans kranie er for småt til hans hjerne, Så jeg skal til kontrol skaninng om 4 uger, og er hans kranie ikke vokset mere til den tid.. bliver jeg sat igang med og føde så de kan hjælpe ham og redde ham for en hjerneskade .. Jeg tager det ikke så tungt for som overlægen sagde, '' mange ting kan ændre sig på 4 uger ved sådan et lille foster ''
Jeg har de sidste dage haft det rigtig dårligt, kan ikke sove om natten fordi mine ben kramper meget. jeg har ondt i den ene side af min mave. også har jeg MEGA ondt i ryggen / bækken - vil kontakte min læge imorgen og se om det er bækkenløsning el. havd det er !..
Lige en lille opdate fra os af !
Lykke 27+1 :o)
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 124
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 21 Svar: 455
Vil lige komme med et forslag til dine kramper
De kloge hoveder siger at det er noget med mælkesyren der gør at ens benmuskler kramper, og derfor foreslår de at man spiser en banan inden man går i seng og selvf drikker mælk
Det har ihvertifald hjulpet her hjemme da jeg ventede den første
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Alt held og lykke til dig søde...
Du ved hvor jeg er hvis du har brug for en snak...
mar 2008
Sonne'min'mus - Takker lille mus. Jeps jeg ved jeg kan regne med dig søde. syntes godt nok os jeg er ved og være træt af og være gravid der er bare det ene eller det andet hele tiden.. Og da jeg skulle ha' Lærke var der næsten ingen ting galt.. iiih altså.. Håber satme os han vokser da
mar 2008
mar 2008
- sidste køber kommer nemlig på søndag og går alt vel regner vi stærkt med vi skal en tur derover - men nu må vi jo lige se, kommer jo osse an på Malik osv
- Mange tak sonne, vidste jeg kunne regne med dig
mar 2008
så vil vi meget gerne se jer
Du kan ALTID regne med mig putte.... !!
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 21 Svar: 455
Kan så tydeligt huske det, og det gør så pisse ondt
Håber også det hjælper på dig, det hjalp nemlig på mig og nogle andre jeg også kender.
Selvf ikke efter første dag
Lykke & Malik