{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

Blev ringet op af en jordemoder idag.. {{forumTopicSubject}}

"Ja hej du snakker med ****. Vi har ryddet op i vores papirer og fandt dig i bunden. Du fik en indkaldelse i Januar og siden har vi ikke hørt noget. Så ringede jeg til Roskilde sygehus for at høre om du gik der , men det gjorde du heller ikke"

- Hehe, er totalt undercover smiley

Jeg har valgt jordemoder fra for syntes ikke at jeg fik en fis ud af det sidste gang.. Hun sagde de samme ting hver gang og udleverede de samme brochurer..

Men fik så forklaret at det måske var meget godt lige at blive checket nu jeg var så langt henne, specielt med henblik på om baby har 'sat sig fast7lagt sig tilrette på hovedet i bækkenet'.. For hvis ikke skal jeg ligge mig ned og ringe efter ambulance hvis vandet går..
Men det kunne jeg svare på med det samme for den mudrer gladeligt rundt og laver saltomotaler hele tiden så den har ikke 'sat sig' *G*

Men tog alligevel mod en tid bare sådan lige for checkets skyld...
Og den søde jordemoder sagde så at hende jeg havde sidst ikke er der mere og det er jo bare endnu bedre ...

Så nu skal jeg sgi til jordemoder alligevel...

Andre der ikke går/har gået til jordemoder. Og med hvilken begrundelse ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev ringet op af en jordemoder idag..
  • #1   4. jun 2008 Puha har du så slet ikke hørt hjertelyd i alle de måneder, siden gennemskanningen?
    Det ville jeg ikke turde!
    Så ja, jeg har været til jordmoder hver gang!
    Men kan godt forstå dig, det kan være ret kedeligt at tage turen derop for at hører de samme ting igen og igen. men nok fordi jeg er 1. gangs at jeg er lidt overstadig med alt det der:-)

• #3   4. jun 2008 Line - Jo jo, hørte hertelyd en enkelt gang hos lægen for et par måneder siden smiley
    Men babyen vælter rundt i maven hele tiden og så er det 2. graviditet så det tager jeg stille og roligt..

Maria - Ja det måtte jeg gerne, men hun kunne desværre ikke give os et 100% svar fordi at baby lå på en måde så hun ikke kunne se det ordenligt :-S ... Totalt ØV !
    Første gang var også på Roskilde og der fik vi det at vide...
    Men bare gør dem opmærksomme på at i gerne vil vide det hvis de kan se det - Inden scanningen går igang. Så er man sikker smiley

• #5   4. jun 2008 Louise - Kan jeg godt forstå ! Jeg var jo også afsted første gang, men blev bare så skuffet .... Men tror nu også at det har en del med kemien at gøre... Hører mange der er glade og tilfredse med deres jordemoderbesøg...
    Surt med strejken :-S

• #7   4. jun 2008 går til jordemoder men har kun været der én gang, fordi det er anden gang, men får tilgengæld flere scanninger... er i uge 28+1 og skal til min 4 scanning på tirsdag.

• #8   4. jun 2008 jeg blev også ringet op af jordemoderen idag smiley det blev jeg klokken 11.15 om jeg kunne være der klokken 11.30? så det kan nok være der var en der fik travlt!

så der var jeg ved jordemoder første gang- det var dejligt at kunne få stillet 100 spørgsmål og blive tilmeldt fødselsforberedelse og sådan nogle ting.

jeg har ikke været ved jordemoder før på grund af strejken.

• #9   4. jun 2008 Louise - Synes at det er rigtigt godt at prøve det.... Kan jo være at det er en god jordemoder man kommer til og ikke bare en papegøje der gentager sig selv smiley

Janne - Øv hvor kedeligt at ha' været udlukket pga strejken smiley

• #10   4. jun 2008 ja, det ved at være noget frustrerende med den strejke.

mon ikke snart de får et politisk indgreb ind?

• #11   4. jun 2008 jeg ville aldrig vælge jordmoderen fra, synes det er så dejligt og være ved hende og høre hjertelyd osv.

• #12   5. jun 2008 jeg vil aldrig vælge jordmoderen fra helle ikke om det er 4 gang jeg er gravid det har jeg det meget godt med at kommer op til hende men jeg har ikke være der endnu er 8 uger

• #13   5. jun 2008 Mills - Skulle da også ha' kæresten med en gang... Men han havde det præcis på samme måde som jeg selvom at han kun havde været der den ene gang...
    Jeg havde jo fortalt om de andre gange så han fik jo bare det at vide som jeg allerede hávde fortalt.....
    Ærgeligt at nogen JM'ere har så lidt fantasi, så de bliver nød til at sidde og gentage sig selv hver gang...
    Er ikke i tvivl om at der også er mange gode dog !

Sabrina - Synes da også at det var godt at høre hjertelyd og høre at det var de 'rigtige slag' der blev slået *G*
    Men så heller ikke mere....

Kommentér på:
Blev ringet op af en jordemoder idag..

Annonce