{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Orker snart ikke mere.... {{forumTopicSubject}}

Går jo stadig på barsel med min søn og han er blevet et helvede at være sammen med smiley

om morgenen tager min kæreste ham ellers kan dagen blive lang med hans skrigerri smiley Normalt spiser han en alm. portion morgenmad men nu skal vi være heldige hvis han spiser en halv smiley Og det er virkelig hvor vi kæmper med at få det i ham men hans far er dygtig til at få ham til det....

Når han så har sovet og vi når til middag bryder helvede løs igen han spytter ALT ud smiley rugbrød, banan og mos alt er prøvet smiley

Han er virkeig ikke sjov at gå hjemme med i tiden smiley Får han ikke sin vilje her og nu skriger han (hysteri - ingen tårer) Til han får min opmærksomhed eller jeg giver ham det han vil ha smiley

øv da- ja hvad ville jeg med mit indlæg - intet andet end få luft smiley

VH Rikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orker snart ikke mere....
  • #1   21. feb 2009 Ej hvor træls. Så går glæden ved at være forældre godt nok lidt i stykker. Det er nok en ond cirkel når han så får han vijle som du skriver.
    Hvad siger din sp til det ?

• #3   21. feb 2009 det hjælper bare ikke rigtigt under maden smiley

Han er snart 11 mdr

• #4   21. feb 2009 Rikke: Har i prøvet at lade ham sidde med maden selv? ved godt det er et værre svineri, men emma er os begyndt og får hund lov til, f.eks. at få et stykke brød for sig selv eller en banan så spiser hun næsten det hele... det eneste der spildes er det der ryger ved siden af..

• #5   21. feb 2009 ja som der er spurgt, så prøv at give ham maden selv.. bare lig det, hlve rugbrødsmadder og store ting, og så lad vær at snakke med ham om at han skal spise, sæt dig ved siden at og spis det samme og sig mmmm hver gang du tager en bid.. leg lidt med, og ignorer at han ikke gider.. til sidst burde han blive interesseret smiley
    gør det samme med min datter og hun er helt vild med at spise selv.. smiley

• #6   21. feb 2009 Giver jefg ham det selv pelser han det bid for bid og spytter det ud som det bliver pelset smiley Så det nytter ikke desværre...

• #7   21. feb 2009 Fine forslag men det er prøvet det hele...Han er ikke det største barn vejer godt 8 kg og bliver snart 11 mdr smiley Men han har siden han blev født ikke haft den største interesse for mad smiley

• #8   21. feb 2009 min datter er specielt ikke så glad for frugt herhjemme men hos dagpleje vil hun gerne.. har faren prøvet at sidde og sise med ham? det er nogle gange anderledes når mor skal blande sig hehe smiley

• #9   21. feb 2009 Ja så ved jeg ikk hvad i kan gøre?
    Det heller ikk mange kg når han lligevel er så gammel... ville nok kontakte læge eller sygeplejerske

• #10   21. feb 2009 jeg tror i har fået samtlige råd, men vil da lige nævne at når han får mad så kom en ordentlig klat god ed smør i.. brug alle de der midler.. smør, fløde, is.. mm

• #11   21. feb 2009 og så brug godt med tid.. sid gerne mere end en halv time hvis han lyster og sid og hyg jer..
    men prøv om far ikke kan prøve lidt.. herhjemme er det altid sjovt hvis det er far og ikke mor..

• #12   21. feb 2009 Stine - hans far har samme problemer smiley Det der er problemet er at han vil selv og så får han lov men mister hurtigt interessen smiley Og så er problemet der smiley
    Vi sidder tit 45 min- 1 time og hygger og spiser...
    Det med smørklat duer ikke for er du svimmel han tænder helt af hvis jeg moser hans kartoffel han vil selv og det er der problemet ligger smiley

Line H - Han er tjekket af børneafdelingen og de fandt intet unormalt ved ham....Som de siger han er bare lille og en af de børn der kun spiser for at overleve... Han var også lille ved fødsel 2780 gram smiley

VH Rikke

• #13   21. feb 2009 rikke: Jamen så længe han heller ikke fejler noget så er der nok ikke så meget at gøre:-)

Glæd dig over han snart skal i dagpleje! Har hørt at der er mange ting der ændre sig når de begynder der... emma sover kun en halv time ad gangen men håber meget dagplejemor kan lave om på det.-)

• #14   21. feb 2009 Line H - Puha det vil jeg ikke have lavet om på han sover super godt smiley Men det er kun mad der er problemet..

• #15   21. feb 2009 hmm.. jeg tror du skal prøve at høre en sundhedsp. om det så.. få nogle råd, og lad hende prøve at vise jer hvordan man evt kan gøre..
    som sagt skal han nok spise når han er sulten, for børn sulter ikke sig selv.
    har du prøvet danonino yoghurt? evt med cornflakes i?
    og riskager?

• #16   21. feb 2009 Stine - Han lader ikke "fremmede" fodre ham smiley Han er meget speciel hvad hans mad angår....Agurker,riskager, kiks, boller osv kan han sagtens selv spise og gør det gerne hvis han fanges på det rigtige tidspunkt smiley
    Det hele handler om at fange ham på det rigtige tidspunkt.......

• #17   21. feb 2009 oki.. giv ikke op.. bare giv ham hvad han kan lide, pyt med at det er boller og riskager.. jeg tror det er noget vi alle skal igenem..

• #18   22. feb 2009 tror bare det er en fase han skal igennem...

Min dreng har også næsten lige været sådan, men der er vist også et tigersprig heromkring..??

han var også hysterisk og ville INTET spise eller spyttede alt ud igen, det gik nok sådan i 14 dage ihvertfald og vågen flere gange om natten..

nu er det gået over og han er 11 mdr, så jeg tror "bare" det er noget der lige skal igennem..
    Jeg gjorde bare det at jeg prøvede at gi ham mad og blev han ved med at nægte, jamen så fik han jo så ik noget, vand og mælk var der ingen problemer med, så han fik ik meget mad ned, men han ser ik ud til at det har generet ham og idag spiser han det hele igen smiley
    en hård periode, men det går over hehe

• #19   22. feb 2009 vores datter har også lige haft en periode, hvor hun nærmest intet spiste. Og vi er vant til, at hun har den største appetit, så blev jo lidt bekymrede. Nogle siger, at de i den her alder spiser mindre, fordi det er slut med at vokse så enormt meget, som de jo ellers har gjort det første års tid. Vi har ladet hende selv styre det med appetiten. Men det skal så også lige siges, at hun vejer omkring de 12 kilo (13 måneder), så hun er godt i stand:-)

Kommentér på:
Orker snart ikke mere....

Annonce