{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.073 visninger | Oprettet:

Hvordan føles veer? {{forumTopicSubject}}

Igår var jeg ved JM, og fik at vide at min livmorhals ikke var moden og lå et stykke tilbage.

Idag har jeg så gået og sat på plads og gjordt rent, eftersom vores nye køkken nu endelig er færdig. Så ville gerne sætte på plads og få lidt ryddet op. Har så fået sådan nogle sammentrækninger ude i venstre side af maven - de gør mere ondt end sidestik og plukveer, og det strammer ned fra lænnen i ballerne når det står på. også bliver min mave helt skæv og ernormt hård ud i venstre side.

Det er 14 dage siden min slimprop gik, og har de sidste dage rendt meget på toilettet og haft meget slim fra underlivet..

Kan det være optakt til veer? Eller andre råd il hvad det kan være. Det står ikke på så længe af gangen men er nok kommet ca. hver 12 min men har bare varet et par sek. sådan den sidste times tid..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan føles veer?
  • #2   28. aug 2009 Måske er det en start..
    Men prøv og bliv ved med at holde øje med tiden og bliver du nervøs kontakt evt fødegang de kan jo se om du har veer eller ej..

• #3   28. aug 2009 Jeps, holder også øje med tiden.. - Tror måske bare det er kræfteige plukveer, der kan vel ikke ske så meget på et døgn, at ens livmorhals modnes??

• #4   28. aug 2009 Nææ, det tror jeg ikke.. Men skal ikke kunne sige det smiley

• #5   28. aug 2009 Det kan godt være starten på det.. mit begyndet med plukveer og så begyndet veer... så hold øje med og ha din task pakket.. kunne godt lyde som om det var i dag du skal føde el i morgen.. sådan var det ved mig smiley

• #6   28. aug 2009 På mig sad veerne hen over lænden, de var meget kraftige og jeg var ikke et sekund i tvivl.... Jeg synes ikke de gik ned i benene, måske jeg bare ikke kan huske det.
    Hvis jeg de sidste måneder lavede for meget fik jeg meget plukveer, der hos mig kun sad henover maven. De forsvand ved hvile, det gør rigtige veer ikke. Da jeg fik de rigtige veer kunne jeg slet ikke holde ud at ligge på ryggen, det var bedst at gå rundt.
    Som pernille skriver, så er man ikke i tvivl.

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #7   28. aug 2009 Det er sagt mange gange, men du er ikke i tvivl når der er veer. Det er i sjældne tilfælde de ikke gør ondt og mærkes tydeligt, og da de kommer i intervaller og tiltager i styrke med tiden så er man som regel ikke i tvivl.

• #8   28. aug 2009 jeg synes altså det er vildledende at sige man ikke er i tvivl når det er veer!!!!

det kan godt være nogen ikke er i tvivl, men der er altså også mange der rent faktisk er i tvivl, mig selv inclusiv.....

umiddelbart vil jeg mene det er fordi du har lavet noget, og så bliver plukveerne kraftigere, mener at kan huske det var dig der ikke rigtigt havde haft plukveer før???

det er svært at beskrive en ve da det jo er forskelligt fra person til person, selv følte jeg det i starten bare som slemme plukveer, men blev lidt i tvivl da de fortsatte og kom igen selvom jeg sad helt stille, først nogle timer efter det var begyndt at gøre ondt kontaktede vi jordmor og der var det godt igang..

har du en høj smertetærskel er det heller ikke sikkert du vil kunne mærke det de fleste siger man ikke er i tvivl om, måske føles en ve for dig "bare" som en slem plukve ligesom ved mig...

ved godt det nok ikke rigtigt har hjulpet dig, men jeg tror jeg ville ringe ind og spørge fg. måske sker der noget, måske er det "bare" plukveer..

Kommentér på:
Hvordan føles veer?

Annonce