{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan føles begyndende veer?
  • #1   15. apr 2009 (du er ikk i tvivl når de kommer) men det føles som om at du skal af med afførring men kan ikk. det er såment bare den lille som presser ned af..

håber det var svar nok.

• #2   15. apr 2009 Jeg føler virkelig at hun presser på , jeg kan i hvetfald tydeligt mærke at hun har sat sig fast i bækkenet ...

• #3   16. apr 2009 Igen man kan godt være i tvivl!!! , jeg vidste slet ikke jeg havde veer, da det bare føltes som dårlig mave helt indtil det blev til regelmæssige veer så gik det først op for mig, før havde jeg slet ikke haft tanken om at det kunne være fødslen der var gået i gang fordi det var før tid.

• #4   16. apr 2009 Til at starte med fik jeg bare ondt i lænden.... og til sidst gik det også om foran ved skambenet !!

Jeg var også i tvivl til at starte med :0) men da det blev ved med at komme og gå måtte jeg nok erkende at det var veer ! selvom jeg ikk var meget for det da jeg kun var i uge 36 ......men ud det ville bette manden

• #5   16. apr 2009 det vil siger hvis det føles som om hun er på vej ud og har kraftige smerter foran ved skambenet i går ret så meget, men ikke særlig meget her til morgen.. det kan være veer og kan de gå i sig selv igen?

• #6   16. apr 2009 Frk Gaarsdal.... : hvordan har du det idag????

• #7   19. apr 2009 Hej...

Ved den er træls at få men tro mig når du har rigtige veer er du ikke i tvivl. Du kan sagtnes have en masse plukveer men de skal komme ureglmæssigt. begynder de at blive reglmassigt skal du tage tid på dem fra en ve start til en ve start. du vil kunne mærke det som en trækken i lænden, bækkenet eller som mens smerter... det er som sagt meget forskellig hvordan veer præcis følses. er du i tvivl om du har veer kan du altid ringe til fødeafdelingen og høre merner.

Kommentér på:
Hvordan føles begyndende veer?

Annonce