1.002 visninger
|
Oprettet:
Fru Tygesen <3 Bastian & Loui
26. aug 2008 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
26. aug 2008 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Så kom det frem :) {{forumTopicSubject}}
Endelig fik jeg afvide, hvad der gemte sig i mavsen på mig
Der gemmer sig en lille prins...
Er simpelthen super lykkelig og det var mandens største ønske, så han er mere glad end ord kan beskrive...
Syns det er super fedt, at vide, nu kan jeg købe det hele i drenge farver.. Hihi...
Håber alle I søde mennesker herinde, har haft en super dag... Jeg er i hvertfald ikke til at skyde igennem..
Bare et lille glædes indlæg herfra
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 104
det altid dejligt, med en lilleprins..
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Isaa: mange tak hehe, aner jeg ikke noget om, men jeg gør mit, for at ændre på statestikken
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
aug 2008
Men kan godt forstå, det er svært at vente til februar
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
Hvor er det bare dejligt :o)
Vi glæder os til at komme til MD skanning på tirsdag og se om vi kan se mere tydeligt om vores er en lille prins :o)
Vi fik et forsigtigt gæt på at der lå en lille prins og puttede sig derinde til NF skanningen, så det bliver jo spændende :o)
aug 2008
Det er super dejligt.. Glæder mig virkelig meget... Hende på roskilde, sagde også forsigtigt, hun mente det var en lille dreng...
Men det er så bekræftet nu, at det er det.. ( Selvom jeg aldrig har været i tvivl).. Han var meget glad for at vise, han var en lille dreng
Krydser fingre for, de kan se på dig, på tirsdag, hvad der gemmer sig inde i din mave
Har du det selv på fornemmelsen, hvad der gemmer sig?
mar 2008
Dejligt at han gerne ville vise hvadhan var for en lille en :o)
Jeg håber også vores er ligeså dygtig som hans storebror var til at ligge så man rigtig kunne se det :o)
Vi har lige bestilt tid til 3D skanning, så det bliver spændende,det glæder jeg mig rigtig meget til :o)
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
aug 2008
Ja Genert var han bestemt ikke !
Ih hvor godt med 3d! Overvejer vi også.. Men ved ikke helt endnu om vi gør det... - men du må skrive, når du ved hvad dit bliver
Linda: STORT tillykke med den lille pige i mavsen
Ej hvor er det super, når I begge ønskede det :) SÅ er det endnu bedre jo...
Her var det mandens største ønske.. Jeg var ligeglad, bare den er sund og rask Men nu får vi en prins ...
Søs: Nogen kan se det, men de fleste steder, får man afvide, de intet kan se... Det kræver vist de er ret dygtige.. Af hvad jeg har hørt
Og mange tak skal du have - bliver rigtig dejligt
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
Selv et stort tillykke.. Ja jeg havde det osse lidt som dig, bare "den" er sund og rask.. Men kunne jeg bestemme så gjorde en pige ikke noget;0)
mar 2008
For os har det ingen betydning hvad køn det er, bare den er sund og rask men det er jo rart nok at vide om vi skal vaske alt det lyseblå fra Villads eller om vi skal ud og have noget lyserød :o)
Jaa 3D er bare en fantastisk oplevelse, vi fik det også med Villads :o)
Jeg skal nok skrive når vi har været derinde på tirsdag :o)
aug 2008
Jeanette: Krydser jeg fingre for I har så - Hihi, ja det ku være meget rart at vide...
Okay, vi overvejer det meget kraftigt, ku jo være fedt at se, hvordan den lille ser ud, inden han kommer ud ... Ventetiden er så pokkers lang
Super, det må du gøre
Henriette: Mange tak skal du have
Ih hvor dejligt... Syns ellers de fleste venter piger, af dem jeg kender :) - Har du fundet navn til ham så?
Tror bare, det er mange mænds drøm, når de skal have en lille, som den første !!
Så kom det frem :)