{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Så kom det frem :) {{forumTopicSubject}}

Endelig fik jeg afvide, hvad der gemte sig i mavsen på mig smiley
Der gemmer sig en lille prins... smiley
Er simpelthen super lykkelig og det var mandens største ønske, så han er mere glad end ord kan beskrive... smiley

Syns det er super fedt, at vide, nu kan jeg købe det hele i drenge farver.. Hihi...

Håber alle I søde mennesker herinde, har haft en super dag... smiley Jeg er i hvertfald ikke til at skyde igennem..
Bare et lille glædes indlæg herfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom det frem :)
  • #1   3. nov 2009 Tillykke....
    det altid dejligt, med en lilleprins..


  • #2   3. nov 2009 Iih tillykke smiley Hvor fint .. Så er 2010 måske ikke pigernes år alligevel selvom der er MANGE der venter piger smiley

  • #3   3. nov 2009 pia s: Mange tak smiley Ja, det er slet ikke så tosset smiley havde det selv på fornemmelsen.. Har sagt siden jeg blev gravid, at det var en dreng smiley Så lidt fedt, jeg havde ret.. smiley

    Isaa: mange tak smiley hehe, aner jeg ikke noget om, men jeg gør mit, for at ændre på statestikken smiley


  • #4   3. nov 2009 Stort tillykke med prinsen i maven.. UHH hvor er det svært at vente til februar når man har bestemt ikke at få kønnet at vide... :0)

  • #5   3. nov 2009 Pernille: mange tak skal du have smiley - Jeg havde sagt, jeg ikke ville vide det.. Men det var det eneste ønske manden havde, så det fik han lov til smiley Til gengæld, får jeg alt hvad jeg ønsker mig til ham, så det er en god byttehandel smiley

    Men kan godt forstå, det er svært at vente til februar smiley


  • #6   4. nov 2009 Stort tilllykke med den lille prins i maven :o)
    Hvor er det bare dejligt :o)
    Vi glæder os til at komme til MD skanning på tirsdag og se om vi kan se mere tydeligt om vores er en lille prins :o)
    Vi fik et forsigtigt gæt på at der lå en lille prins og puttede sig derinde til NF skanningen, så det bliver jo spændende :o)


  • #7   4. nov 2009 Jeanette: Mange tak skal du have smiley
    Det er super dejligt.. Glæder mig virkelig meget... Hende på roskilde, sagde også forsigtigt, hun mente det var en lille dreng...
    Men det er så bekræftet nu, at det er det.. ( Selvom jeg aldrig har været i tvivl).. Han var meget glad for at vise, han var en lille dreng smiley

    Krydser fingre for, de kan se på dig, på tirsdag, hvad der gemmer sig inde i din mave smiley
    Har du det selv på fornemmelsen, hvad der gemmer sig? smiley smiley


  • #8   4. nov 2009 Nej sjot nok har jeg ingen fornemmelse haft af det den her gang, men da jeg ventede min første søn var jeg aldrig i tvivl om at det var en dreng :o)

    Dejligt at han gerne ville vise hvadhan var for en lille en :o)

    Jeg håber også vores er ligeså dygtig som hans storebror var til at ligge så man rigtig kunne se det :o)
    Vi har lige bestilt tid til 3D skanning, så det bliver spændende,det glæder jeg mig rigtig meget til :o)


  • #9   4. nov 2009 Jeg var til MD scanning i mandags og her gemmer der sig en lille pige.. Det var det vi helst ville ha begge to;0)) Men Så er det osse slut, for så har jeg fået 2 af hvert køn;0)

  • #10   4. nov 2009 Jeanette: Okay.. Så må vi håbe den lille vil vise dig det ! smiley Det er altså nemmere når man skal købe diverse små ting ind smiley
    Ja Genert var han bestemt ikke ! smiley
    Ih hvor godt med 3d! smiley Overvejer vi også.. Men ved ikke helt endnu om vi gør det... smiley - men du må skrive, når du ved hvad dit bliver smiley

    Linda: STORT tillykke med den lille pige i mavsen smiley
    Ej hvor er det super, når I begge ønskede det smiley :) SÅ er det endnu bedre jo... smiley
    Her var det mandens største ønske.. smiley Jeg var ligeglad, bare den er sund og rask smiley Men nu får vi en prins ...

    Søs: Nogen kan se det, men de fleste steder, får man afvide, de intet kan se... Det kræver vist de er ret dygtige.. Af hvad jeg har hørt smiley
    Og mange tak skal du have - bliver rigtig dejligt smiley


  • #11   4. nov 2009 Louise & Nicklas - ** Termin marts** smiley .
    Selv et stort tillykke.. Ja jeg havde det osse lidt som dig, bare "den" er sund og rask.. Men kunne jeg bestemme så gjorde en pige ikke noget;0)


  • #12   4. nov 2009 Ja vi håber også på at den er lidt samarbejdsvillig hi hi :o)
    For os har det ingen betydning hvad køn det er, bare den er sund og rask men det er jo rart nok at vide om vi skal vaske alt det lyseblå fra Villads eller om vi skal ud og have noget lyserød :o)
    Jaa 3D er bare en fantastisk oplevelse, vi fik det også med Villads :o)
    Jeg skal nok skrive når vi har været derinde på tirsdag :o)


  • #14   5. nov 2009 Linda : Mange tak skal du have ! smiley :) - Ja så længe den er sund og rask, så er det jo lige meget smiley

    Jeanette: Krydser jeg fingre for I har så smiley - Hihi, ja det ku være meget rart at vide... smiley
    Okay, vi overvejer det meget kraftigt, ku jo være fedt at se, hvordan den lille ser ud, inden han kommer ud ... smiley Ventetiden er så pokkers lang smiley
    Super, det må du gøre smiley

    Henriette: Mange tak skal du have smiley
    Ih hvor dejligt... smiley Syns ellers de fleste venter piger, af dem jeg kender smiley :) - Har du fundet navn til ham så? smiley
    Tror bare, det er mange mænds drøm, når de skal have en lille, som den første !! smiley smiley




Kommentér på:
Så kom det frem :)

Annonce