{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

bekymring? {{forumTopicSubject}}

Hejsa... Ja jeg er som de fleste første gangs gravide nok en del bekymret i starten.... kroppen reagerer pludselig på en måde man ikke har følt før osv. Jeg er 5 uger henne, så er tidlig i min graviditet.. Jeg har læst omkring Ligamentssmerter (følelsen af mens smerter) og det er sådan jeg føler det, stortset hele tiden, ikke voldsomme smerter, men rumlen, og stikken... Er det normalt? sidder bare og læser om gavid udenfor livmoderen og det er de samme symptomer.. Dog har jeg ingen blødning overhoved... Så tror egentlig bare jeg har behov for at høre andres mening, har jeg grund til at være bekymret og er det er normal tilstand jeg er i? osv.. På forhånd tak...Bekymrende men også super glade hilsner fra Katrine:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bekymring?
  • #2   4. dec 2009 Ja, jeg havde det også sådan til at starte med! ..
    Det er vildt træls.. Men det er fordi der sidder sådan nogen "bånd" der skal strække sig når livmoderen vokser..
    Jeg døjede rigtig meget med det da jeg kom noget længere hen i graviditeten, det kaldes også ligamentsmerter!! Det er helt normalt.. smiley

    Og STORT TILLYKKE!! smiley


  • #4   4. dec 2009 Oki, hvor er det rart at høre... Men høre bare så meget forskelligt.. og det er svært nu man selv står i situationen:)

  • #6   5. dec 2009 jeg havde detogså sådan da jeg var 5 uger henne men jeg var så bange jeg ringede til lægevagten pga jeg var så bange for det var udenfor livmoderenog jeg blev sendt til scanning og alt var fint ;o)

  • #7   5. dec 2009 Først og fremmest: Stort tillykke smiley
    Jeg havde det på samme måde.. lige fra der omkring hvor jeg burde have haft min ens... og har det stidig en gang imellem.. Jeg ved at hvis det er graviditet udenfor livmoderen er man ikke i tvivl.. det gør rigtig ondt og er vedvarende.. det går ikke væk og kommer igen smiley


Kommentér på:
bekymring?

Annonce