{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Bekymring vuggestue {{forumTopicSubject}}

Jeg har nok fået den samme bekymring som alle andre har når de små skal i vuggestue.

Jonathan skal starte i vuggestue den 16 september og den 20 september er han 8 mdr.
Jeg er begyndt at gøre mig tanker om hvordan de vil behandle ham. Jeg er meget imod at babyer græder sig selv i søvn, for hvis de græder må der jo være noget galt. og så vil det jo slet ikke hjælpe at de bare ligger der alene og er "bange"


Og hvad skal man lige gøre hvis han græder når man går om morgenen, det kan mit hjerte ikke klare.


Folk spørger mig tit om det ikke er for tidligt at få ham passet. Også får jeg helt dårlig samvittighed og føler mig virkelig som en dårlig mor. Det er min sp som foreslog mig at han skulle køres ind, så jeg kan få ro på mig selv og få styr på hvad jeg skal efter min barsel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekymring vuggestue
  • Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #1   11. aug 2010 De vil da ikke lade ham ligge og græde, nu er jeg selv pædagog i bh, men vi lade dem da ikke ligge og græde.
    De vil behandle godt, det må man da regne med, ellers havde de da ikke det job smiley
    Har aflevere min egen for 1 1/2 mrd siden i dagpleje og hun har det super godt, hun begyndte at græde lidt efter ca. 3 uger men det siger de er meget normalt at de reagere det smiley Ringede bare derned og hørte hvordan hun havde det og stoler fuldt ud på hende.
    Tro det er vigtig du har en god mave fornemmelse når du gå og tro man der ER VILDT SVÆRT at gå fra sin guldklump........


  • #2   11. aug 2010 nej det er i for tidelig der starter de fleste da barslen oz slutter der om kring og jo mindre de er jo nemmere går det..
    det bedste du kan gøre a lavær a vise du er ked a det så viser du ham nemlig det er et ytryk sted han ska være og ja det er skide hårdt og de fleste børn græder når mor går men fortlæ ham du kommer igen og lavær med a trække tiden selv om han græder for så bliver det værre for jer begge og det går som regl over lige så snart han ikk kan se dig mere..og nej de la ham ikk ligge græde til han sover de vugger ham og så går de lidt til og fra da de jo ikk kan stå og vugge 12 unger som der som regl er på en stue .. og tag den tid det tag og køre ham ind..


  • #3   11. aug 2010 sanne og liane - tak, det lettede lidt smiley hehe

  • #4   11. aug 2010 pernille.. det var så lidt har selv to piger og har arbejdet meget i vuggestue..så kender rutinen sådan et sted..:)

  • #5   11. aug 2010 Årh Pernille har det præcis på samme måde, vikker ska starte til okt. Jeg har så fået et arbejde, men er virkelig itvivl om det nu var klogt at jeg har sagt ja til det.. For jeg vil jo ik gå glip af noget og jeg vil jo kun min baby det bedste.. Og har de samme tanker som dig:( men min sp siger at børn iden alder tit er letter at aflevere end de vil være om 6 mdr.. Desuden er de lige kommet i den alder hvor de sanser andre børn også er det super for deres udvikling.. Samtidig sagde jeg jo ja til jobbet for at sikre hans/vores fremtid og vide at jeg kan give ham en vis form for tryghed nu hvor vi får en noget bedre økonomi også er der jo mig selv jeg får lov til at møde mennesker hvor alting ikke kun handler om baby, bleer osv.. Det hjalp at snakke med min sp da jeg var ved at fortryde, men hun fandt alt det positive.. Og desuden vil vi have de samme tanker om at aflevere dem om de var 8 eller 14 mdr..

  • #6   11. aug 2010 Søde i den vuggestue jeg arbejder i kører vi de små til de sover smiley der er der ingen der får lov at skrige sig selv i søvn ihvertfald smiley

    Jeg syntes ikke det er tidligt at han skal passes smiley det er jo meget normalt.

    Mht. hvis han græder når du går, så kan du altid ringe til VS efter et par minutter, hvor langt de fleste så er holdt op med at græde:)
    Når han ikke er ældre tror jeg ikke han siger så meget til det smiley

    Henne i den VS hvor jeg arbejder, er der lige startet den sødeste lille dreng på 8 mdr. han er virkelig skøn, og har intet sagt til at starte derover, han er meget nysgerrig, mht hvad de andre børn laver osv.

    Tror alle forældre har det som dig, det skal nok gå over smiley


  • #7   12. aug 2010 tak tøser smiley
    godt at vide jeg ikke er alene om og ha de tanker smiley smiley
    det har i hvert fald beroliget mig en del smiley


  • #8   12. aug 2010 JEG tror du slipper let, fordi du kører am ind så tidligt.
    Min søn startede også allerede da han var 8 mdr. og han har aldrig grædt når vi går.

    fik af vide af de ansatte at når de er over 10mdr, så er de mere bevidste og så kan de blive ulykkelige.
    sørg for en god lang indkørsel på 1-2 uger og så skal alt nok gå godt.
    held og lykke smiley


Kommentér på:
Bekymring vuggestue

Annonce