{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Er bekymret og forvirret {{forumTopicSubject}}

For ca 2 uger siden var jeg til 35 ugers undersøgelse hvor jeg fik taget en urinprøve - og den viste at jeg havde for meget sukker i urinen.. men derefter tog hun en blodprøve i fingeren på mig for at dobbelttjekke det - og der var intet.

Men alligevel smed de mig til en glukose test - desværre gennemførte jeg ikke testen - fordi jeg kastede op smiley
I dag fortalte jeg det så til min JM for at spørge hvad jeg så skulle gøre - hun sendte mig ud for og lave en urinprøve - hun blev vildt overrasket og sagde jeg både havde blod, protein og sukker i urinen - og sendte mig ud igen til en ny urinprøve så hun kunne dobbelt tjekke det. Og den sagde det samme - så blev jeg sendt ned til min egen læge for at smide en urin prøve igen - næsten efter en ½ time ringer lægen og siger jeg har en akut tid i morgen til at få tjekket det..

Men det undre min JM at jeg ikke fejler noget. jeg har det jo godt og i følge dem er jeg jo en slank gravid.

Men jeg er nu alligevel bekymret når de alle sammen næsten panikker - for nåede slet ikke at spørge ind til det - har prøvet at sove lidt nu her - men jeg tænker for meget på det.

Det er kun inden for de sidste 3 uger jeg har fået lyst til kager og søde sager.. så det undre også mig meget

hvor "farligt" er det? eller hvad man nu siger ... :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er bekymret og forvirret
Kommentér på:
Er bekymret og forvirret

Annonce