{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

hvis i var gravid {{forumTopicSubject}}

for 1 gang og jeres mand har en kørelse i firma bil på 1-1½ time hjem... hvor længe og med hvor mange min´s mellemrum ville i så havde veer inden i ville ringe til ham og sige han gerne måtte begynde at køre hjem.... Er virkelig i tvilv da jeg ikke synes jeg ville kalde ham hjem for tidligt fra arbjdet men i hvert fald heller ikke for sent.....Ved godt jeg ikke føde inden for 2 timer men alligevel..... Håber i forstår hvad jeg mener og kan komme med nogle råd.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvis i var gravid
  • #1   19. mar 2010 5 min imellem tror jeg smiley

• #2   19. mar 2010 Hmm jeg ville personligt ringe ham hjem med det samme jeg fik veer, for en sikkerhedsskyld..
    Fordi som du selv siger, du ved ikke om det tager 2 timer eller om det måske tager 2 dage!! ..
    Så var det mig ville jeg bare få ham hjem! smiley

• #3   19. mar 2010 Jeg ville også ringe med det samme.. Tlnk nu hvis man var en af dem der næsten ingen veer når at få :o) Og noget helt andet er, så tror jeg det er lettere at klare veerne sammen..

• #4   19. mar 2010 jeg ville bestemt os ringe med det samme... om ikke fordi jeg var bange for ikke at nå det, så for han også skulle opleve spændingen... især når det er første gang.... han skal da være med hele vejen og være der for dig.... bare se at få ham hjem fra arbejde når der er noget. så vigtigt kan hans job sku ikke være smiley

• #5   19. mar 2010 Jeg ville også ringe med det samme... første gang fik jeg inge udvidelses veer men direkt over på presveer og alt i alt varede min fødsel under 2 timer så bare se at få ringet...

• #7   19. mar 2010 jo selvfølgelig skal han være med under det hele selvom det er hans nr 3 og min den 1... Var bare usikker på hvornår jeg skulle ringe, da man som i også siger ikke ved hvor hurtigt det går. ville klar ha det er ham der køre..... Så jeg ringer med det samme jeg mærker noget... Mange tak for hjælpen...

• #8   19. mar 2010 jeg ville ringe så snart jeg mente der var veer (er 3 gangs fødene) så kan du bedre slappe af tror jeg når han er hos dig :o)

• #9   19. mar 2010 altså jeg ville nok også ringe med det samme, men man kan jo aldrig gardere sig for hvis han nu sku gå hen og sidde fast i trafikken osv, så er det måske meget rart at have en i baghånden i tilfælde han ik når frem i tide. jeg havde en veninde som backup i det tilfælde, men vi fik heldigvis ik brug for hende smiley

• #10   19. mar 2010 jeg har også lavet aftale med en der kan køre mig hvis han ikke kan komme hurtigt nok og så køre han heldigvis forbi syghuset på vejen hjem hvis det skulle gå helt galt....

• #11   19. mar 2010 Nanna - det er bestemt ikke rart at være alene når man har ondt smiley

ej jeg ville nok ringe med det samme, da man ikke ved hvor hurtigt smerterne tager ved. Fra vandet gik og til jeg fik veer gik der 2 timer. men min bedste veninde og mig havde aftalt hun skulle med til fødslen, så da mit vand var gået ringede jeg med det samme til hende, hun bor i skanderborg. så der er et stykke vej til vejle og vi kørte faktisk næsten med det samme da hun kom smiley

Kommentér på:
hvis i var gravid

Annonce