{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Øv hvor er det træls at være skruk! {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Ja som nogen af jer ved, blev jeg gravid for 2 år siden, og mistede hurtigt igen... Og i den tid har jeg færdiggjort min HF, været ude på arbejdesmakdet og købt stor lejlighed med min kæreste og påbegyndt pædagog uddannelsen.
Vi har været sammen i 4,5 år nu og føler snart ikke jeg kan vente mere... Det tomrum jeg fik efter jeg tabte barnet er på ingen måde blevet mindre, og det er så dybt fustrerende at mange af mine veninder og bekendte har fået børn.. Min kæreste blir 25 her til juni og siger selv han mener han er klar, men at det er smartest at vente til jeg er færdiguddannet om 3,5 år!! Det er altså lang tid synes jeg.. Og han har et godt job og tjener en del penge så det er ikke grundet i økonomi... (Undskylder for den lange tekst )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv hvor er det træls at være skruk!
  • #1   28. mar 2010 øv ja hvis jeg var jer skulle min udd ikke stå i vejen, det har den heller ikke gjort da jeg ikke har nogen endnu *Gg* skal tage den nu her.

    hvis økonomien er stabil er det fint, føler man sig ´klar hvorfor så vente smiley ?


  • #2   28. mar 2010 Se det er jo også sådan jeg siger... Også fordi vi snakker lidt om bryllup og faktisk er begyndt at spare op til det.. Så det er ikke fordi der er usikkerhed mhs til om det skal være mig og ham... Vi har et fantastisk forhold og lige købt dejlig lejlighed med et ekstra værelse ( Børne vær) Og har en sød lille fælles kat osv.. Så vi har det dejligt og jeg synes jo netop det ville være oplagt at tage et år orloov i pæd uddannelsen, da det er en af de udd. hvor man kan komme tilbage igen og starte der hvor man slap:)
    Så forstår det virkelig ikke.. Og er så dybt fustreret:(