2.051 visninger
|
Oprettet:
Øv hvor er det hårdt {{forumTopicSubject}}
Suk så påbegynder vi andet forsøg begynder på medicinen i morgen og så må vi håbe der er bedre held denne her gang end sidste gang
Hvor er det hårdt at man ikke kan blive gravid som alle andre og nedværdigende at hele tiden høre familie og venner sige I skal da snart have en mere skal i ikke?? Og så vide vi prøver på livet løs bag scenen på at få nr 2 men uden det vil lykkes
Ved vi ikke er de eneste og der er andre der har det endnu svære end vi har men når man står i det så er det bestemt ikke sjovt...
Jeg beder til gud om at vi her i nr 2 forsøg må blive velsignet med en positiv test og en fuldendt graviditet..
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Alle vores nærmeste fik så at vide, da vi fortalte at jeg var gravid, at vi havde været i behandling... Så her 2. Gang har folk været klar over, at vi ikk skulle have sådanne kommentar...
Man behøver jo ikk fortælle, at man er i gang med behandling... Man kan jo bare sige, at man ikk har så nemt ved det, som de fleste
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Kan simpelthen snart ikke holde til det mere!
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Åhh Liaca jeg håber virkelig I snart bliver beriget med et barn
aug 2008
De få gange vi er blevet "prikket" til, har jeg været så flabet og sagt: jo, hvis du støtter med 50.000kr, så vi kan starte i behandling..
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Men ja det er som om de ikke forstår at det ikke bare lige er sådan at få et barn for mig
aug 2008
Øv hvor er det hårdt