{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Det med at blive større..?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa tøser

Jeg vil lige høre jer om der er nogen af jer der ligesom mig har lidt svært ved at acceptere at kroppen forandre sig og bliver større??

Jeg har altid gået meget op i at holde mig krop - og mig vægt og sørge for jeg var tilfreds når jeg kiggede mig i spejlet.

Synes bare det er svært at acceptere at jeg nu begynder at bule ud over det hele og intet kan passe af mit tøj.

Jeg skal have tvillinger (juhhuuu smiley så jeg er klar over at jeg jo ikke kan holde mig på de der 10-12 kg, men at jeg nok nærmere kommer op på de 20 kg.

Hvad har i gjort for at se lyst på det med at blive tyk og stor?? Måske et par fif til hvordan jeg bedre acceptere det:)

Mvh M


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det med at blive større..??
  • #1   6. apr 2010 - Følger lige med, venter dog kun et enkelt barn, men har også svært ved at acceptere at vægten stiger smiley

  • #3   6. apr 2010 Jeg vejede 55 kg. før jeg blev gravid. Jeg er nu på de ca. 75 kg.
    Det har været MEGET svært for mig at acceptere, og mine lår og bryster er FULDSTÆNDIG fyldt med strækmærker. Det er hårdt, og bestemt ikke sjovt at se sin krop forfalde på den måde, når man er vant til at ha en slank og tilfredsstillende krop ..
    Der går ikke én dag hvor min kæreste ikke fortæller mig jeg er smuk.
    Min kæreste sagde f.eks. til mig i går aftes da han ville give mig massage:
    "Skat, jeg er ked af at sige det men du har altså også fået strækmærker omme ved ballen nu. Men uanset hvor mange du får synes jeg stadig du er den smukkeste og mest fantastiske."
    Uden hans kommentarer tror jeg virkelig det havde taget hårdt på mig, men at han hver dag fortæller mig jeg er smuk og at han elsker mig betyder virkelig meget.

    Derudover har jeg sat mig det mål at komme ned på de 55 kg. igen efter fødslen ved at starte til mor-barn'hold i fitnessDK og starte tíl Zumba fitness.


  • #4   6. apr 2010 ej ja.. jeg havde aldrig troet at jeg ville have så svært ved det som jeg har haft. Jeg var en meget normal str inden, ca 68 kg og 177 høj. Og nu har jeg bar taget på.. er oppe på 13 kilo og der er jo lang vej igen. Jeg er blevet så hurtigt stor, nu har vægten så stået stille lidt, heldigvis.
    Men ja jeg synes også det er svært. Og jeg har måtte skifte alt ud.. jeg har en gammel bikini jeg kan klemme mig ned i til turen i svømmehallen og til motionscenteret- men synes det er så dyrt at skifte de ting ud. Har haft tudeture over at alt er for småt.


  • #5   6. apr 2010 Jeg har det jo så helt omvendt
    jeg elsker min krop når jeg er gravid og jeg synes også andre gravide er smukke
    synes simpelthen sådan en rund mave ser så dejlig og livsbekræftende, ingen alverdens superslanke modeller kan i mine øjne måle sig med en smuk gravid kvinde, og det er altså ikke fordi jeg selv var stor i forvejen, vejede 58 kg inden første graviditet og er 175 cm


  • #6   6. apr 2010 Linda
    ja jeg har da også fået en del, en lille pris at betale for at få lov at blive mor smiley


  • #7   6. apr 2010 jeg synes det svært at man kan de ting som godt ville men ikke kan fordi jeg er blev for stor.. at går i have en hele dag eller går lang tur med kærsten også er det ikke sjove hvis familie er sige er du ikke lidt for tyk når du kun er 24 uger henne..

  • #10   6. apr 2010 jeg sys ikke det er så slemt men min kæreste er efterhånden også ved at være god til at huske at sige han sys jeg er lækker, fræk, smuk, dejlig og alt det, det hjælper da en del. og så husker jeg mig selv på hele tiden at efter jeg havde fået min datter gik der 14 dage og så var jeg tilbage i min normal vægt igen..

  • #11   7. apr 2010 For mig høre det med - jeg får to dejlige børn ud af det i den anden ende.......

    Og bagefter må fer bare arbejdes på at komme ned i vægt igen.....


    Men det kan være det ændrer sig - hvem ved


  • #12   7. apr 2010 Jeg har overhovedet ikk svært ved den tanke.. Tænk hvad der ligger inde i maven, og er grund til den nu større krop.. Når jeg tænker på det, og ser på min søn, er den større krop det hele værd.. ( venter barn nr. 2 )

  • #15   7. apr 2010 haha hvis du sys det er slemt nu, så vent til du har født og hele maveregionen bare er noget stort slask :s smiley

    sys ik det var så svært under graviditeten, for man er jo gravid og det kan folk jo godt se, så det har ik generet mig synderligt. jeg har en gennemsnitsvægt på 55kg ( den svinger lidt nogle kilo op og ned) og jeg tog 20kg på begge gange smiley

    men har da heldigvis tabt dem igen, men sys det værste er bagefter, når man er småtyk og slasket, for der kan folk jo ik se man lige har født :s



  • Mia H
    Mia H Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Svar: 6
    #16   9. apr 2010 Jeg har det overhovedet ikke dårligt med at tage på. Inden graviditeten var jeg helt normal af bygning. Jeg har en ordentlig bold på maven og jeg elsker den...!!

    Jeg synes og har altid syntes at gravide kvinder er smukke - jeg synes I allesammen skal kigge jer selv ordentligt i spejlet og sætte pris på den smukke dejlige kvinde, der står foran jer.

    Når graviditeten er overstået og jeres lille prins eller prinsesse er kommet til verden. Kræver det par lange løbe/gåturer med barnevognen og inden I ved af det, bliver I de mest attraktive mødre i omegnen. Elsk jer selv og jeres fantastiske store maver...

    smiley


  • Mia H
    Mia H Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Svar: 6
    #18   9. apr 2010 Jeg har da også mine kampe. Jeg har diabetes 1 og skal derfor være super opmærksom på mad og drikke. Jeg har skam også fået konsateret bækkenløsning og sikke smerter. Jeg går derfor til fys. 1-2 gange ugentligt og laver bækkenbundsøvelser hverdag, Mine hofter er også helt smadret og skal have is på 10 min. så uden 10 min. dette skal gentags 3 gange også hverdag.

    Hele min graviditet startede ud med at jeg kastede op konstant og kørte pendulfart til og fra hospitalet hver uge.

    Men man har altid et valg her i livet og jeg synes det er vigtigt at se på det positive, for hvad hjælper det andet. Ja det giver i hvert fald ikke mig noget.

    :o)


Kommentér på:
Det med at blive større..??

Annonce