{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Theas mor <3 .
Theas mor <3 .
Tilmeldt:
25. nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458

det der med at klage? {{forumTopicSubject}}

For at gøre en rigtig rigtig lang historie kort så er jeg blevet opereret i knæet pga en forstørrelse af plica (slimhinde fold) samt bruskskade af 3 grad.

Jeg er aldrig blevet informeret om evt risici andet end nu bliver du opereret og så bliver alt godt igen.....

Men! Har aldrig haft mere ondt end efter operationen (over 2 mdr siden) og har fået samtlige informationer om min fremtid som ikke er blevet oplyst. Såsom jeg ikke længere kan arbejde indenfor mit fag længere og jeg aldrig bliver 100 procent smertefri og pga de har været meget langsom har jeg mitstet mit arbejde.

Igår sagde en kammerat at jeg burde klage til patient klagenævnet. Men burde jeg nu også det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det der med at klage?
  • #1   29. dec 2013 Det syns jeg da bestemt hvis du intet har fået af vide ang operationen. ....øv

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #2   29. dec 2013 Men hvor meget mon det er besværet værd? Må indrømme at jeg ikke selv havde tænkt tanken inden han nævnte det men det har jonpåvirket ret meget i mit liv, og kommer til det i fremtiden også...

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #3   29. dec 2013 Ja synes helt klart det er besværet værd, du mister en fast indtægt, dit arbejde og samtidig kan du ikke bruge din udannelse mere eftersom du ikke kan blive i dit fag!

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #4   29. dec 2013 Tænker da du har krav på en ret stor erstatning hvis du er 100% sikker på du ikke er informeret om risikoen

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #5   29. dec 2013 Jeg er virkelig 500 procent sikker der er INGEN der har forberedt mig på det her ku ske, men hvordan beviser man det lige?

    Kan endda citere lægen "mange føler en kæmpe lettelse når det er overstået og behøver slet ikke krykker bagefter"

    Jeg kunne og kan stadig ikke gå normalt på benet og er på fast smertestillende som jeg i øvrigt e blevet afhængig af nu.... Jeg er blevet henvist til et nyt hospital nu til "secondat opinion"


  • #6   30. dec 2013 Skal der ikke gå meget længere inden du kan se om det hjælper ?? Jeg er blevet opereret i min skulder og der skulle gå min. 6 måneder inden de kunne se om det hjalp ordenligt.

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #8   30. dec 2013 Jo normalt men der skal jo være en vis fremgang men det er kun blevet værre.... det er derfor min læge har sendt mig til et andet hospital.

    Og fotdi jeg har så ondt at de ikk mener det er forsvarligt at blive ved at proppe mig med stærkt medicin. .


  • #9   30. dec 2013 Nå okay mit gik også tilbage igen efter ca 2 måneder men er så langsomt blevet bedre igen smiley håber det bliver bedre for dig smiley

  • #10   30. dec 2013 nu har jeg selv lige været inde og blevet opereret i mit knæ, godt nok ikke det samme, men. Er du ikke startet til noget genoptræning?

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #11   30. dec 2013 Simone d, ja jeg går til det kommunale genoptræning men min fys tør dårlig nok røre det pga smerter. Og jeg er altså ikke pylret... det eneste jeg har fået ud af det er at jeg er sat på krykker og skal lave udstrækning øvelser.

    Når jjeg skriver det er værre mener jeg det er værre med smerter nu end inden jeg blev opereret. Smerterne efter operationen er de samme uden nogen form for fremgang.


  • #12   30. dec 2013 Du skal forberede dig på en lang sagsbehandling tid, kan nemt tage 1,5 år inden der falder en afgørelse. Jeg har lige været det igennem hos patientombuddet og er nu igangsat med en ankesag ved patientforsikringen..

    Husk:
    patientombuddet er hvis man vil klage over noget bestemt ved det sygehus man er behandlet ved.
    Og
    Patinetforsikringen tager sig kun af om du er berettiget til erstatning eller ej.

    Vil sige at har du overskud og godt med tålmodighed, så gå efter det, men bare husk det kan være meget stressende. smiley held og lykke med det hele.


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #13   30. dec 2013 Altså spørgsmålet er nok mere om jeg egentlig har noget at klage over smiley

    Det er 2 enhalv mdr siden jeg blev opereret og kan ikk arbejde handle gå ture eller noget i den retning. Kan til nøds klare mig herhjemme med mit smertestillende.

    Fik at vide at jeg skulle forvente en sygemelding på 2 til 6 uger....


  • #14   30. dec 2013 Hr du haft kontakt til sygehuset efter operationen? Jeg tænker at det nok ville være det første jeg gjorde, og lige høre om det er normalt og om der måske er gået noget galt.

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #15   30. dec 2013 Jo jo selvfølgelig jeg har selv ringet og ytret min bekymring samt efterfølgende været til undersøgelse hvor jeg fik det at vide at jeg aldrig blev helt smertefri og jeg ikk skulle forvente at kunne arbejde inden for mit fag (sosu)

    Har jo så også været ved egen læge et par gange.

    En af problematikken er at jeg har hørt under Viborg sygehus og det er dem der har taget meget lang tid og troede ikk der var noget galt men ville kigge ind med kikkert. Men pga lang ventetid kom jeg på privat hospitalet Hamlet i herning. Og det er jo begge hospitaler der ikke har informeret om risici og hamlet der har sagt jeg ikk kan arbejde mere som sosu


Kommentér på:
det der med at klage?

Annonce