det der med at klage? {{forumTopicSubject}}
For at gøre en rigtig rigtig lang historie kort så er jeg blevet opereret i knæet pga en forstørrelse af plica (slimhinde fold) samt bruskskade af 3 grad.
Jeg er aldrig blevet informeret om evt risici andet end nu bliver du opereret og så bliver alt godt igen.....
Men! Har aldrig haft mere ondt end efter operationen (over 2 mdr siden) og har fået samtlige informationer om min fremtid som ikke er blevet oplyst. Såsom jeg ikke længere kan arbejde indenfor mit fag længere og jeg aldrig bliver 100 procent smertefri og pga de har været meget langsom har jeg mitstet mit arbejde.
Igår sagde en kammerat at jeg burde klage til patient klagenævnet. Men burde jeg nu også det?
dec 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 116
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
nov 2011
Kan endda citere lægen "mange føler en kæmpe lettelse når det er overstået og behøver slet ikke krykker bagefter"
Jeg kunne og kan stadig ikke gå normalt på benet og er på fast smertestillende som jeg i øvrigt e blevet afhængig af nu.... Jeg er blevet henvist til et nyt hospital nu til "secondat opinion"
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
nov 2011
Og fotdi jeg har så ondt at de ikk mener det er forsvarligt at blive ved at proppe mig med stærkt medicin. .
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
nov 2011
Når jjeg skriver det er værre mener jeg det er værre med smerter nu end inden jeg blev opereret. Smerterne efter operationen er de samme uden nogen form for fremgang.
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
Husk:
patientombuddet er hvis man vil klage over noget bestemt ved det sygehus man er behandlet ved.
Og
Patinetforsikringen tager sig kun af om du er berettiget til erstatning eller ej.
Vil sige at har du overskud og godt med tålmodighed, så gå efter det, men bare husk det kan være meget stressende. held og lykke med det hele.
nov 2011
Det er 2 enhalv mdr siden jeg blev opereret og kan ikk arbejde handle gå ture eller noget i den retning. Kan til nøds klare mig herhjemme med mit smertestillende.
Fik at vide at jeg skulle forvente en sygemelding på 2 til 6 uger....
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2011
Har jo så også været ved egen læge et par gange.
En af problematikken er at jeg har hørt under Viborg sygehus og det er dem der har taget meget lang tid og troede ikk der var noget galt men ville kigge ind med kikkert. Men pga lang ventetid kom jeg på privat hospitalet Hamlet i herning. Og det er jo begge hospitaler der ikke har informeret om risici og hamlet der har sagt jeg ikk kan arbejde mere som sosu
det der med at klage?