{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Er det her normalt... {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg har i går og i dag med jævne mellemrum fået sådan nogen stik omkring underlivet i dag... De gør simpelthen så ondt jeg kan sætte mig til at tude... Jeg kan ikke holde ud at sidde ned, men det gør så ondt at stå op...

Tidligere i dag lagde jeg mig i sengen og fik lidt søvn også var det væk, nu er det der igen... Nogen der har det samme eller evt. ved hvad det er...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det her normalt...
  • #2   13. apr 2010 Jeanie... Det er vel ikke noget jeg skal ringe til vagtlægen for ? Jeg havde en idé om det var plukveer og når man læser om det, står der de ikke må gøre ondt når jeg ikke er længere henne ?

  • #3   13. apr 2010 bliver den mave hård? for hvis den ikke gør så tror jeg ikke det er plukkeveer.

    jeg fik os de stik i underlivet i en periode som gjorde pokkers ondt mens jeg arbejdede men de gik væk igen når jeg fik slappet af.


  • #6   13. apr 2010 Sabrina... Jeg ved ikke om den bliver hård, eller jo det gør den, men ved ikke om det er fordi jeg spænder for meget, fordi de gør så ondt...

    Jeanie... Jeg er meget dårlig til at slappe af, er kun i uge 26 smiley og skal synes allerede jeg ikke laver dagens gode gerning... Vasker tøj, støver af og sådan nogle små ting, men ingenting i forhold til hvad jeg er vant til... Manden har allerede overtaget en hel del...


  • #8   13. apr 2010 det er enten kroppens måde at fortælle dig at du skal hvile dig mange gange i løbet af dagen eller også er det en blærebetændelse.

  • #10   14. apr 2010 Hej Anja
    jeg har ikke set nogle sige noget om ligamenssmerter men det kan det jo også være.. På mig føles de nemlig som stik og det kan gøre rigtig ondt.. Jeg fik et par stykker af dem forleden og det var kun fordi jeg lavede en dum bevægelse som min krop åbenbart ikke syntes jeg skulle ha lavet.. jeg havde gang i noget rengøring. Efter jeg fik sat mig og slappet af forsvandt det stille og roligt.. Da jeg så troede at nu var det fint og at jeg intet kunne mærke til de llgamenssmerter startede jeg endnu engang med min rengøring også kom de igen. så på mig lyder det som det ud fra det du fortæller..


Kommentér på:
Er det her normalt...

Annonce