hjælp mig piger- smerter i bækken {{forumTopicSubject}}
Det startede så småt i går... smerter ned i bækkenet, ja ned i fisseletten (sorry) og det var kun kort, så gik det væk.
I dag har det været mere, og måske også lidt om i lænden. det gør vildt nas og jeg kan næsten ikke bevæge benene for smerte. Det hjælper at sætte sig ned. Det varede i dag en halv times tid, så forsvandt det igen.
Nu bliver jeg jo så lidt bange, for hvad pokker skal der nu ske. Er det her starten på noget bækkenløsning eller hvad? Hvor alvorligt skal jeg tage det, det forsvinder jo igen
nej det var faktisk ikke alt... for inden de her smerter startede.. der havde jeg og har stadig, ondt sådan i bikinilinien eller hvad man skal sige i venstre side og ud i venstre ben. Kan godt gøre lidt ondt indimellem hvis jeg bevæger venstre ben. Slog det hen, men sammen med de andre smerter, tænker jeg at det måske kan hænge sammen
Hjælp!
maj 2008
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 39
Jeg vill ringe til enten din læge eller lægevagten, for smerter - mener jeg personligt - er sjældent et godt tegn...
nu ved jeg ikke hvor langt du er henne og sådan, men havde det været mig, havde jeg ringet til lægen så hurtigt som overhovedet muligt
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 31 Svar: 275
har det meget som det du beskriver(;
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Jeg havde de samme smerter som dig. Jeg havde og har hulens ondt i min lænd og får jag ned igennem min balle og låret.. Det kommer i perioder.. Nå, men jeg var ved læge i torsdags og hendes dom var begyndende bækkenløsning. (Øv)
Så mon ikke det er det samme som du døjer med? Jeg vil råde dig til at tage til læge uanset hvad. Så får du ro i sindet.
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
Bebs og berit: Tak for svar, godt at høre at jeg ikke er helt ved siden af og at nogle genkender det jeg oplever. Jeg vil straks skrive en mail til lægen.
jan 2009
Vi må se hvad hun siger.
jan 2009
apr 2010
jan 2009
apr 2010
maj 2008
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 39
vil du være sød at forklare mig, hvad 29 + betyder? evt i en PB?
( er blevet herinde for at lære så meget som muligt om graviditet, fødsler, børn osv....)
(og det med tiden, så var der næsten gået en time fra du havde lavet tråden, og mente at kunne læse mig frem til, at det hastede med et svar, og så lød det - for mig - meget slemt (bliver næsten helt skræmt fra at blive gravid
jan 2009
Jm sagde at jeg skulle prøve at se de næste par dage an, det kunne være det bare var fordi man havde forstrukket noget. Men hvis det ikke gik væk kunne jeg få en henvisning til fysioterapeut.
så jeg må bare se tiden an..
hjælp mig piger- smerter i bækken