Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny-gravid
  • #2   8. maj 2010 prøver at omformulere... hvornår begyndte jeres ømme bryster, kvalme og træthed?

• #3   8. maj 2010 Pernille - tak skal du have, er ovenud lykkelig, fandt ud af det i går smiley også tillykke til dig, det er da også rimlig nyt?

startede tidligere på ugen med lidt ømme/tunge bryster, små kvalme.. fik positiv test i går og har været mega træt siden

• #4   8. maj 2010 Lykke, rart at vide at der er normalt så tidligt, snakkede med en kollega som også er gravid som syntes det var meget tidligt at mærke noget på kroppen. Har også lidt prikken/ømhed/mens smerter en gang imellem

• #7   8. maj 2010 første gang med min søn testede jeg positiv meget tidligt, allerede 3+5, og der testede jeg kun fordi jeg var rigtig dårlig, symptomerne forsvandt en. 1½ uge senere......

Denne gang testede jeg positiv da jeg var 4+9, og der havde jeg ikke rigtig nogen symptomer, de kom ca en uge efter, og nu 17+2 er de stadigvæk ikke forsvundet, kun blevet værre smiley

• #8   8. maj 2010 camille - tak:-) og i ligemåde. var oppe hos lægen i går og det var sygeplejesken der tog testen og sagde at den var positiv, og at jeg har termin omkring 7 januar 2011, og at de ville se mig den 15 juni til første lægebesøg. og så ikke mere... var det også sådan med dig?? syntes der er lang tid til 15 juni!

• #9   8. maj 2010 sonne...- åh nej frygter det værste- men håber det bedste smiley har kun haft små kvalme men inete opkast *7-9-13*

• #14   8. maj 2010 ja for til den tid er jeg jo omkring uge 10, hun ville gerne se mig ugen før, men der er jeg i udlandet.. men går da udfra at de ved hvad de laver.. altså lægerne smiley men skal heldigvis til min gyn om 1½ uge p.g.a noget andet, så kan da håbe at jeg lige kan få hende til at scanne i den "gravide side" ( mangler æggeleder i den anden side og har en del smerter der) så jeg med sikkerhed ved at alt er ok

• #15   8. maj 2010 camilla - ja det må man sige, det var hurtigt, fik bare en tid til den 15 juni, for der kunne jo nå at ske meget inden... men er da en del bekymret for om der er liv og om den sidder hvor den skal... hurra for at jeg i forvejen havde en tid hos en gyn om 1½ uge smiley

• #16   8. maj 2010 Pernille - 3 gange allerede nu??

• #20   8. maj 2010 Corona - altså første gang havde jeg det som du beskriver det, allerede da jeg opdagede jeg var gravid, og resten af graviditeten efter 1½ uge ca, mærkede jeg intet, før uge 20 hvor jeg fik sure opstød.. denne gang er jeg langt hårdere ramt... første graviditet kastede jeg op 3 gange gennem hele graviditeten.. denne gang kaster jeg op 3 gange om dagen nærmest... smiley
    Håber du får det nemt gennem din graviditet..

• #21   8. maj 2010 S&M - takker smiley må bare håbe at alt er som det skal være, men rart at vide at jeg ik er den eneste med "tidlige" symtomer

• #23   8. maj 2010 sonne - puha det må ik være rart! Håber også jeg får det "nemt" kan nok ik undgå det hele men bare man kan have en nogenlunde normal hverdag så er det ok. på den anden side, så er jeg næsten klar på det hele, har venet på det her i et år!

• #25   8. maj 2010 pernille - mente at hun ikke ville se mig før smiley det er det eneste jeg ved indtil vidre, har ik fået noget afvide ned det vidre forløb..

• #26   8. maj 2010 Ja denne gang har jeg også haft ømme bryster og ikke mindst brystvorter! Lige fra starten og synes ikke det vil tage ende...
    Kvalme med mellemrum og kastet op et par gange i forbindelse med hoste..

Sidste gang var der intet som helst overhovedet af nogen ting. Så det kan være så forskelligt.

Jo trætheden er uendelig....de siger det tit bliver mindre omkring uge 14-16 stykker men det har jeg desværre ikke mærket noget til i denne omgang heller.

Mens smerter havde jeg begge gange de første par uger, men der sker også en masse dernede og blodtilførslen er øget så det er også meget normalt.
    Pøj pøj med det hele og stort tillykke!

• #27   8. maj 2010 mor igen.. - takker smiley

• #30   8. maj 2010 nogen der ellers har nogle gode råd om hvordan jeg skal forholde mig og passe på?? eller er det bare at vente og se tiden an...

• #31   8. maj 2010 Lev normalt og sundt og hvil dig når du er træt..

Undgå rødt kød, skaldyr og tøm ikke kattebakken :o)

• #32   8. maj 2010 Super, så er der ik det vilde der skal laves om smiley Må bare vente og håbe på det bedste... smiley

• #33   8. maj 2010 Jeg havde kvalme i 1,5 uge da jeg tog til læge, der var jeg kun 5 uger henne smiley

• #34   8. maj 2010 Man må godt tømme kattebakken, kan kan bare bruge handsker, hvis det er inde katte der ikke får råt kød er der ingen grund til at gå i panik over det smiley

• #35   8. maj 2010 Ømmebryst vorter og træthed var der allerede før jeg fandt ud a jeg var gravid. Tænke ikke mere over ømmebryst vorter, trætheden troede jeg det var fordi jeg var startet i skole igen efter 3 år og havde gået hjemme siden. Kvalme fik jeg første omkring 7-10 uger. Kastede kun op 3 gange og det var om morgen, men døjer ikke med noget mere og er nu 17 uger..
    Tillykke.. smiley

• #36   8. maj 2010 Ja men det er nemmere at overlade kattebakken til manden :o)
    Bare man husker at toxoplasmosen kan holdes sig aktiv op til et år.... hvis altså katten ikke altid har været inde kat..

• #37   8. maj 2010 Har heldigvis ingen kat smiley

Britt - takker smiley

• #38   8. maj 2010 *g' jeg vil nu ikke sige du er heldig smiley Du gå glip af en del smiley

• #39   8. maj 2010 Tanja - er hunde menneske, og har en dejlig hund smiley

• #40   8. maj 2010 Tja man kan jo være begge dele smiley Jeg er normalt også hundemenneske, men lige nu har kattene overtaget smiley

• #41   8. maj 2010 det samme her, bare omvendt smiley

• #42   8. maj 2010 jeg har begge dele 3 hunde og 2 katte smiley jeg har aldrig vært katte menneske, men da jeg flyttede hjemmefra fandt jeg en killing på kun 5 uger udenfor og hende tog jeg til mig smiley så har jeg ellers bare haft stor interesse for dem.. de er skide skønne smiley

jeg ville ikke være foruden nogen af dem smiley

• #43   9. maj 2010 jeg begyndte at få rigitg ømme bryster og mens agtige smerter omkring uge 3, og købte en test men den var negativ. Det var ikke planlagt så det var kun for at se om der kunne være noget, men det var der ikke. Kunne først teste positiv omkring uge 5. Prøvede at teste igen for havde haft virkelig ømme bryster og mens smerter i 2 uger nu men der kom ingen mens og havde ikke haft ømme bryster på den måde siden jeg var 10-12 år.

• #44   9. maj 2010 Linda - Takker smiley

• #45   9. maj 2010 Mine bryster var ømme og voksede ud af mine bukser allerede fra uge 5 ..

• #46   9. maj 2010 bliver man netop ikke gravid når man er 2+0?

• #47   30. maj 2010 man tæller fra menstruationens første dag (hvornår man havde det sidst) og indtil ægløsningen to uger senere er man ikke gravid. Så det er lidt fjollet at man laver 0+0 til 2+0 for man er ikke gravid i den tid

• #48   30. maj 2010 så det er nok fra 4+0 du har haft symptomer (der har du også kun været gravid i 2 uger)

Kommentér på:
Ny-gravid

Annonce