{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Står hovedet fast {{forumTopicSubject}}

Var til jd i mandags og der sagde hun at han hoved ikke var i bæknet endnu.
Men forrig gang sagde hun at hoved stod fast, så lige nu ved jeg overhovedet ikke hvad det gør. Jeg kan selv mærke det lidt over skambenet.

Det skal lige siges at jeg er en af de heldige der skifter jd hver gang jeg er der. Har ikke haft den samme endnu.

Og der går jo mange historier om at man skal ligge sig ned hvis vandet går og hovedet ikke står fast.

Har mit næste besøg 2 dage før termin, så det er der jo lidt længe til.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Står hovedet fast
  • #1   16. jun 2010 Tror det med at man skal ligge sig ned lige skal tages med et gran salt og at det er noget de skal sige når barn ikke står fast.

Det kommer jo helt an på hvordan baby har lagt det meste af graviditet - hvor meget plads - str på baby osv.

Var også selv så heldig at have en ny jm hver gang - vildt hyggeligt når man nu var første gangs fødende...

Ved de baby'er der ikke ligger 100 % fast men stadig tumler rundt - tror jeg ikke at man midt i netto skal ligge sig ned..

Men fik det også at vide - men her havde han også ligget i tværleje gennem hele graviditet og ikke rørt sig derfra - ingen koldbøtter eller lign.

• #2   16. jun 2010 Han ligger med hovedet nedad, men det har han gjort rigtig længe.

Ja, det er super dejligt at skifte jm hver gange.

• #3   16. jun 2010 Hej Rasle

Jeg er netop kommet hjem fra jordemoder og jeg spurgte om hvordan det forholdte sig. Så længe hovede var nede så var der ingen alarm.

Jeg skifter også jordemoder hver gang. Så irriterende..

• #4   16. jun 2010 Spurgte også lige til fødselsforberedelse idag. Hun sagde at de var gået væk fra det i næstved.

Kommentér på:
Står hovedet fast

Annonce