{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

hovedet står fast, stadig vende sig?? {{forumTopicSubject}}

ja nu har jeg fået afvide for noget tid siden af 3 forskellige jordemødre, at hovedet STÅR fast, og det kan jeg os godt selv mærke.. men tænkte på, jeg synes det er mærkeligt den stadig kan vende sig. på det ene tidspunkt har den ryggen i min højre side, på det andede tidspunkt har den ryggen i min venstre side.. hva indebærer ordene "står fast" enlig så-? for den står jo fast, så troede den ville blive liggende i samme stilling hehe;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hovedet står fast, stadig vende sig??
  • #1   15. dec 2008 Jeg havde også fået af vide at lille pigen stod fast af flere forskellige fag personer, men som sagt var det numsen der havde sat sig fast i bækkenet og ikke hovedet. Så det er ingen garanti at baby vender rigtig, medmindre du er blevet scannet for nylig.

• #3   15. dec 2008 jo o jeg ved det står fast, hele hovedet sidder nedde så jeg kan mærke og de det udefra.. og benene vender op af, kan jo mærke hvor den såarker;D og så mældre dens hænder nede for neden og en hånd kan mærkes og sådan. den sidder fast, og den behøver heller ikkk ligge en bestemt vej når den gør det, synes bare det er mærkeligt man så kalder det for at hovedet atår fast:D men som elise os siger, kroppen kan jo dreje sig... det er bare en underlig ting;P

• #4   15. dec 2008 dorte: jeg ved det fordi jeg kan mærke det på sparkene, kan se hvor hovedet er, kan mærke en mere ro på min krop, og så der det med smerterne, det er let og mærke når det er sket.... kunne mærke det nogle uger før jeg kom til jordemoder, så det blev jo bare bekræftet at jeg havde ret;P

Kommentér på:
hovedet står fast, stadig vende sig??

Annonce