{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

dårlige tanker {{forumTopicSubject}}

Ihh altså de bekymringer af den ene eller anden art... nu hvor fødslen begynder at nærme sig tænker jeg rigtig meget over om hun nu er sund og rask om det hele kommer kommer til at forløbe sig godt...
Nu hvor min kæreste er ved at male i vores hus, er jeg så bange for om der sker noget med lille pigen... Tror måske bare at jeg har haft så megen modgang på det sidste at jeg har svært ved at tro på at alt blir godt...

Tja ved ikke hvad jeg vil med dette indslag, blot lufte mine tanker lidt med andre bekymrede gravide...:)

Knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlige tanker
  • #1   4. jul 2010 kender det godt er kun snart 17 uger henne men det er min 3 graviditet og jeg bekymmere mig konstant .. nu har jeg mærket den første gang men ikk siden er der nu liv i den eller hva og hva nu hvis der er misdannelser til md scanning hva gør man så og hvorfor har jeg ondt i maven osv osv.. det er ret irreterene.. smiler..sådan har det ikk været de to første gang:)

  • #2   4. jul 2010 Bekymringerne hører med - dem tror jeg ikke der er nogle der slipper for..
    smiley

    Bare nyd det - det hele skal nok gå godt smiley


  • #3   4. jul 2010 tror at de fleste gravide er nervøs indtil de står med den lille i armene.. man høre altid så mange skræk historier som gravid.. jeg er osse nervøs for min lille pige dør inde i min mave feks (pga en overgang var der bare mange der mistede).. men altså må jo bare nyde graviiditeten osv.. der er ikke så meget andet at gøre..

  • #4   4. jul 2010 Jeg har faktisk ikke været specielt nervøs omkring, hvordan det kommer til at gå når den lille kommer (selvom jeg er alene) eller om hun evt er syg ? da jeg har det sådan at uanset hvad vil jeg elske hende og være der for hende.

    Til gengæld har jeg i perioder mega spekulationer omkring hvordan det skal gå i amtet og retten, når jeg skal søge fuldforældremyndighed og ingen samvær. da jeg mener det ville være usundt for mit barn, men den far hun har.

    Nu hvor jeg er 23+6 er jeg til gengæld på det seneste begyndt at tænke hvad nu hvis hun ikke er sund, hvad nu hvis fødselen forløber dårligt og jeg evt mister hende ? men det heldigvis kun kort jeg tænker sådan, så finder jeg en måde at slå det hen på.


  • #5   4. jul 2010 Ved da udemærket at bekymringer er helt naturlige:) havde blot lyst tilat lufte mine tanker, har lige mistet min far og pt. bor vi i flytterod, så bekymringerne blir nok også forstærket af at jeg mangler ogverskud og ikke rigtig kan rumme det hele...

  • #6   4. jul 2010 Katrine..

    Forstår dig nu godt, da jeg ikke havde min lejlighed og sådan tænkte jeg også hele tiden.. hvad gør jeg, hvad gør jeg. og så flyttede jeg ind og alt faldt på plads.


Kommentér på:
dårlige tanker

Annonce