{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

orker ikke at være... {{forumTopicSubject}}

gravid mere,
puha har det godt nok skidt i de her dage, lillemanden er ved at være så stor.(37+6-38+0 om et par timer) og maven er så stor og bare i vejen alle steder. kan næsten ikke gå pga bækkenløsning, det tager mig over 5 min at gå ud på toilettet og der er altså knap 20 meter. har herre nas når han bevæger sig, syns godt nok snart han gerne må komme ud, så jeg kan få lettet det fysiske ekstre pres på kroppen,
han står helt bund fast i bækkenet, og han kan virkelig give mig de sygeste smerter og "stød" i bækkenet/underlivet, og i det hele taget fra mine ribben og ned,

ved ikke hvad jeg ville med dette her, så undskyld mit brok, ,,,
og hvis der er andre der sidder inde med brok over et eller andet så i meget velkommen til at brokke jet(;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  orker ikke at være...
  • #1   21. aug 2010 Du er bestemt ikke den eneste der ikke gider være gravid mere, jeg orker det heller ikke mere, jeg har SÅ ondt hele tiden og ja, vil bare gerne snart have hende ud :0)

• #2   22. aug 2010 hvornår har du termin?(;

• #4   22. aug 2010 jeg har så lige 14 dage hihi, og vil så gerne bare have ham ud nu, men tror bare det er ønske tænkning at han kommer nu desværre,

har også haft bækkenløsning siden uge 17 og det er bare blevet helt vild træls i disse dage, bare det at skulle ud og tisse er en kamp,

• #5   22. aug 2010 uha jo, jeg orker godt nok ikke mere....
    Alting er bare ramlet i denne uge, så vil bare gerne ha ham ud...
    Også er det absolut ikke sjovt at være gravid, og ha bækkenløsning, også lige en 2 årig knægt oven i, der meget gerne vil bærges og hænge.... føj jeg er smadret om aftenen...

Sonne "kun" 32+3...

• #6   22. aug 2010 Sonne - Mor til Noah + en mere på vej.. .
    puha skal da vist ikke klage, hvor må det være hårdt at have en i forvejen som også skal have en masse opmærksomhed, osv, tager hatten af for dig (;

• #7   22. aug 2010 Bebs - ja, det er i hvert fald en af grundene til jeg ikke vil ha flere... det er simpelthen for hårdt ikke at kunne ligge sig når behovet er der, eller kan tænke på sig selv, fordi man lige skal rende efter den første, eller han gerne vil lege, eller han bare gerne vil sidde på skødet og se tegnefilm etc...
    Misforstå mig ikke, for jeg elsker min søn, og gør gerne de her ting, men nøj jeg er ødelagt om aftenen når jeg ligger mig ind i min seng....
    Men tror nu også lidt det bunder i at min kæreste, børnenes far, arbejder ustandseligt meget...
    Mange dage er han kørt inden vi står op, og er først hjemme når jeg har givet Noah aftensmad og puttet ham i seng... Så er samtidig utroligt meget alene med Noah...
    Nårh ja, glemte da helt at udover bækkenløsningen, så lider jeg endnu af kvalmen og opkasten....
    Så ja, glæder mig godt nok til det er overstået.... smiley

• #8   22. aug 2010 Linda - jeg tror min store "problem" i det hele ligger i jeg er så dårlig, og har så mange smerter.... men håber det bliver lidt bedre nu jeg er blevet sygemeldt...
    Det efter fødslen skal jeg nok klare, hvis altså jeg slipper for nogen af de her smerter, og kan holde op med at være dårlig... smiler...

• #9   22. aug 2010 Uha , jeg er kun 28+5 og er virkelig træt af at være gravid ... Er svimmel hele tiden , har en blodprocent der svinger mellem 3,8 % og 4,3 % , kan ikke gå særlig langt før jeg bliver nødt til at sætte mig pga svimmelhed , så jeg har ikke rigtig deltaget i noget sommer sjov med vores to drenge i år , det har mine forældre og manden og svoger stået for og jeg er blevet hjemme og slappe af .. * suk * ..

• #10   22. aug 2010 Oz gerne brok herfra..
    Mit bæggen nåede aldrig i top form fra da jeg fik min datter som er lige lidt over 2 nu, så fik konstateret bæggenløsning allerede i uge 11, uge 12 fik jeg krykker fordi jeg væltede og ikk kunne støtte ordenligt på benene af smerter.
    Nu er jeg i uge 36+5 og har stortset lagt ned lige siden det startede + har min hyperaktiv datter der gerne vil hænge og have fuld opmærksomhed 24-7 manden har været på "ferie" hele graviliteten så ingen hjælp at hente der.
    Magter det virkelig heller ikk mere, og har ingen af gangene syntes det har været dejligt at være gravid.

Bare lidt morgen brok herfra så kan jeg klare mig lidt igen smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #11   22. aug 2010 Kan godt forstå jeres brok, men forbered jeg lige på 14 dage ekstra.... Der synes jeg bare det er hårdt... man venter og venter bare... og bliver i dårligere og dårligere humør for hver dag der går..

• #12   22. aug 2010 Lillefisen

Forstår dig udemærket, har oz sat mig op til at gå over tid, gjorde det med min datter smiley

• #13   22. aug 2010 Jeg gik også over tid med min søn, men denne gang er jeg garanteret at jeg ikke går over tid... jeg skal nemlig ha pks, så jeg har heldigvis en dato at forholde mig til... gudskelov...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#14   22. aug 2010 Sonne: Det må sgu være dejligt at have en dato smiley Bare det var mig smiley

• #15   22. aug 2010 Jeg er idag 33+6 og jeg skal også have pks og det ser jeg efterhånden frem til, den dato er dejlig :0)

• #16   22. aug 2010 Jeg ved med sikkerhed , jeg bliver mor for 3 gang aller senest d. 9/11 .

Da jeg bliver sat igang mellem d. 19 / 10 - 9 /11 .

Kommer helt an på hvad lille pigens vægt skønnes til d. 18/10 .
    hvis hun skønnes til min 3000 g bliver jeg sat igang dagen efter og hvis ikke skal jeg til scanning igen en uge senere , men allersenest d. 9/11 på termin dato.

• #17   22. aug 2010 jeg har det med at blive mega svimmel når jeg er i butikker, det har jeg haft siden uge 15, og mange gange bliver det så træls at jeg må gå ud og sætte mig. og handle færdig bagefter. eller gå på toilettet for at ja kaste op. puha glæder mig til at få lettet kroppens pres,

min jm har sagt at jeg ikke går tiden ud men nu får vi at se, har 2 uger til termin, så max 4 uger til den bette kommer, puha

• #18   22. aug 2010 Lillefisen - jeg kan sørme godt forstå du gerne snart ser en ende på det... jeg fødte selv 41+3 med Noah, og ja, nu kan det godt være det er hårdt, men aldrig har det været hårdere end at få de 10 dage over termin som jeg gik med Noah... for man har nået målet, man har talt til 0, og derefter har man bare intet at forholde sig til... Det i sig selv synes jeg næsten var et hårdeste ved hele sidste graviditet... også gør det, det slet ikke bedre at alle bare skriver konstant og spørger om ikke snart skal føde... åreh hvor jeg hadede de beskeder...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#19   22. aug 2010 Sonne: Det er lige præcis sån jeg har det.... Jeg er nu 41+2, og kan slet ikke se en ende på det smiley

• #20   22. aug 2010 Lillefisen - der er kun 5 dage igen, så bliver du sat igang smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#21   22. aug 2010 Ved det... ville bare gerne undgå det...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#22   22. aug 2010 Ved du forresten hvis man er 14 dage over tid i weekenden om de så lader en gå til om mandagen??? har en veninde der havde termin igår, men hvis hun så også går 14 dage over, blir det så fredagen inden, eller mandagen efter??

• #24   23. aug 2010 Sandie L
    hun siger at det er fordi at jeg har så mange plukveer og fordi han står så langt nede i mit bækken,

Kommentér på:
orker ikke at være...

Annonce