{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

sygemeldt, men tvunget i arbejde {{forumTopicSubject}}

Jeg blev sygemeldt af min læge pga. jeg har bækkenløsning´...men dem fra jobcentetr har sendt mig i abejde igen...efter de fik mig i noget andet arbejde...som de mente jeg bedre ville kunne klare.
Lægen har sagt til dem at uanset hvilken arbejde jeg blev sendt i, skal jeg ik ha fuldtid..men alligvelhar de sendt mig på fuldtid..nu er der gået par mdr og min bækkenløsning er kun blevet forværret af at sidde ned i 8timer dagligt og løfte tunge kataloger. Så jeg har været på jobcenter, og sagt jeg gerne vil reduceres i tid... men de vil kun lade mig gå en time ned om dagen...som om en time til eller´fra er det samme...der er en masse andre gravide på mit arbejde og de har 8-16 timer ugentligt...men selv den ene time i reducering bliver de stadig ved med at trække ud... ved fandme snart ik hvad jeg skal gøre...føler mig så uretfærdigt behandlet af de svin fra jobcenteret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sygemeldt, men tvunget i arbejde
  • #1   4. aug 2008 hold da kæft en kommunen smiley

jeg gik sygemeldt med min ryg og måtte os kæmpe en kamp med dem... men heldigvis sygemeldte min læge mig på fuld tid og det har de respekteret.....

jeg synes du skal gå op og banke i bordet og gå til din læge og bede ham/hende om at sygemelde dig på fuld tid

• #2   4. aug 2008 Har du prøvet at få din læge til direkte at tage kontakt til din sagsbehandler?
    Sådan nogle læger plejer at være gode til at sætte kommune folk på plads smiley var de i hvert fald i mit tilfælde hehe.

Håber du finder ud af det og de får reduceret dig kraftigt i timer. BL er sku ikke sjovt at rende rundt med og da bestemt ikke når det bare bliver værre og værre.

• #3   5. aug 2008 Hvis din læge har sendt dem papierne på at du ikke skal arbejde fuldtid så skal de aksepter det.

• #4   5. aug 2008 Fatter hat ligenu.....

Jobcenter kan da ikke tvinge dig til IKKE at være sygemeldt ?!?!
    Hvis man er syg så er man da syg .....

Hvad sker der hvis du melder dig syg ?

• #5   5. aug 2008 Jeg gik uden penge i 3mdr fordi jeg ikke kunne holde til det job jeg havde, jeg gik også på jobcentret og de ville også sende mig ud og arbejde fuldtid. og det ville jeg ikke derfor gik jeg hjemme uden penge.

• #6   5. aug 2008 Ja kommunerne er sgu så underlige, de kan godt give penge og lejligheder til narkomaner, men ikke til gravide som virkelig har brug for det? Og som ikke er i stand til at kunne arbejde...

Sommetider er det sgu en mærkelig verden vi lever i...
    Hvad med at hjælpe dem som har brug for det allermest!

• #7   5. aug 2008 Hvis du har en lægeerklæring på at du ikke må foretage dig arbejde, kan arbejds-formidlingen ikke sende dig ud i noget overhovedet....

• #8   5. aug 2008 Jeg stod i sanme tilfælde som dig da jeg ventede mig jeg haved osse BL.! Og kommunen blev ved med at sende mig ud i arbejde, men jeg gik til min læge og sagde det. Og så sygemeldte han mig bare på fuldtid og tog selv kontakt til kommunen og sagde det..!

• #9   5. aug 2008 Jeg har snakket med dem idag, og je endte med at få reduceret 2 timer dagligt...det er ik så meget, men bedre end ingenting...
    Jeg har fået fortalt at dem fra jobcenter er de eneste der kan ta stilling til om du skal sygemeldes eller ik.... de sagde også dengang jeg kom med en sygemelding til dem, at sådan en sygemeldingsseddel fra lægen var havde ingen betydning, og var rent faktisk til at skide¨på...
    Sådan nogle svin

• #10   6. aug 2008 Det kan de sku da ikk sige....

jeg var osse i aktivering ved jobcenteret, da jeg blev sygemeldt... de skal sku rette sig efter de sygemeldlingerne.... det er jo ikk for sjovt at man bliver sygemeldt...

Kommentér på:
sygemeldt, men tvunget i arbejde

Annonce