sygemeldt, men tvunget i arbejde {{forumTopicSubject}}
Jeg blev sygemeldt af min læge pga. jeg har bækkenløsning´...men dem fra jobcentetr har sendt mig i abejde igen...efter de fik mig i noget andet arbejde...som de mente jeg bedre ville kunne klare.
Lægen har sagt til dem at uanset hvilken arbejde jeg blev sendt i, skal jeg ik ha fuldtid..men alligvelhar de sendt mig på fuldtid..nu er der gået par mdr og min bækkenløsning er kun blevet forværret af at sidde ned i 8timer dagligt og løfte tunge kataloger. Så jeg har været på jobcenter, og sagt jeg gerne vil reduceres i tid... men de vil kun lade mig gå en time ned om dagen...som om en time til eller´fra er det samme...der er en masse andre gravide på mit arbejde og de har 8-16 timer ugentligt...men selv den ene time i reducering bliver de stadig ved med at trække ud... ved fandme snart ik hvad jeg skal gøre...føler mig så uretfærdigt behandlet af de svin fra jobcenteret
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
jeg gik sygemeldt med min ryg og måtte os kæmpe en kamp med dem... men heldigvis sygemeldte min læge mig på fuld tid og det har de respekteret.....
jeg synes du skal gå op og banke i bordet og gå til din læge og bede ham/hende om at sygemelde dig på fuld tid
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 68
Sådan nogle læger plejer at være gode til at sætte kommune folk på plads
Håber du finder ud af det og de får reduceret dig kraftigt i timer. BL er sku ikke sjovt at rende rundt med og da bestemt ikke når det bare bliver værre og værre.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Jobcenter kan da ikke tvinge dig til IKKE at være sygemeldt ?!?!
Hvis man er syg så er man da syg .....
Hvad sker der hvis du melder dig syg ?
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Sommetider er det sgu en mærkelig verden vi lever i...
Hvad med at hjælpe dem som har brug for det allermest!
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 19 Svar: 115
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 91
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 98 Svar: 463
Jeg har fået fortalt at dem fra jobcenter er de eneste der kan ta stilling til om du skal sygemeldes eller ik.... de sagde også dengang jeg kom med en sygemelding til dem, at sådan en sygemeldingsseddel fra lægen var havde ingen betydning, og var rent faktisk til at skide¨på...
Sådan nogle svin
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
jeg var osse i aktivering ved jobcenteret, da jeg blev sygemeldt... de skal sku rette sig efter de sygemeldlingerne.... det er jo ikk for sjovt at man bliver sygemeldt...
sygemeldt, men tvunget i arbejde