22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Ønske børnene har vi mistet :'( {{forumTopicSubject}}
Hej søde piger !
Jeg fik fredag morgen nogen jag i underlivet, og der kom en smule blod. Jeg ringede til lægen, som fik mig sendt til scanning oppe på sygehuset. Vi kom derop, og så 2 små på skærmen, men de var desværre begge døde, hvilket de har været i en hel uge
Mine små mirakler - det er slet ikke til at forstå, jeg føler mig så tom indeni, hvor gør det ondt, hvor er det uretfærdigt !
Fredag med det samme kom jeg op på B5 på Randers sygehus, som er en svangre afd. jeg blev opereret kl.14.00 og var vågen igen ved tiden.
Men jeg fik stærke smerter i maven, og en scanning viste at der sad en hel masse deroppe endnu, så fik piller som skulle give nogen veer så det kunne komme ud. Men der skete intet, så jeg blev igen idag opereret kl 11.00, hvor de heldigvis fik resten ud.
Nu er jeg så lige kommet hjem igen, og ja føler bare at min verden er gået i stå. Men jeg vil være stærk for Olivers skyld. Hvor den dreng bare betyder ALT for mig, han er simpelthen alt for mig.
Nå men en lstor træls update herfra.
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Nej ville ikke ønske dette for min værste fjende ! Hvor gør det bare fandens ondt. Føler mig så splittet, på den ene side har jeg bare lyst til at give op for alt, og bare skide det hele et stykke, men på den anden side vil jeg kæmpe, kæmpe for Oliver, Henrik og mig selv.
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
Jeg har fulgt din historie om to streger og om hvor mange små der evt. var i din mave.
Det gør mig rigtig ondt, at de to små desværre ikke klarede den, mine varmeste tanker herfra.
Jeg kan ikke helt huske hvor langt du var nået at være henne? Men uanset hvornår i graviditeten man mister, så er det super hårdt, for alle tanker, håb og drømme er jo igang fra den dag man står med to streger.
Hold modet oppe, kæmp dig igennem den mørke tid ved hjælp af Henrik og Oliver, lykken vil smile til dig igen.
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 138
Hvor er det uretfærdigt....
Men vær stærk og hold modet oppe...
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 79
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Det gør SÅ ondt, både fysisk og psykisk.. Føler virkelig med dig/jer..
Skriv endelig hvis du vil snakke..
mar 2010
Hvis i bare vidste hvor meget jeres søde kommentar varmer mig lige nu !
Jeg er sikker på at vi nok skal komme igennem det, men jeg ved også at det vil tage tid Lang tid.
Ved scanningen fandt de ud af, at jeg var 4 mdr henne. De sagde at man normalt ikke ville abortere så sent, og at jeg ikke skulle være bange for at blive gravid igen, da jeg vil blive fulgt med en masse scanninger.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
Sidder her med total mange tårer i mine øjne og er total rystet... Dette indlæg havde jeg slet ikke regnet med var fra dig af... Sidder og er total trist på dine vegne søde... Håber såå inderligt at du og manden kommer ovenpå igen.. Du ved hvor jeg er hvis du vil snakke... mange varme tanker og kram herfra
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
mar 2010
Ja scanningen viste at jeg var meget længere henne end først antaget
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 130 Svar: 750
Ved det må være utroligt hårdt men i må nyde jeres dejlige søn som i har :o)
Håber med tiden modet vender tilbage og i kommer vider...
Men et STORT kærligt knuz herfra os af c",)
mar 2010
Ja vi nyder ham skam i fulde drag, det kan intet tage fra os ihvertfald, han er den mest vidunderlige lille dreng - altid frisk og glad ! :') Man kan ikke andet end at elske den lille charmetrold
Tror helt sikkert at jeg overvinder frygten for at blive gravid igen, og er ret sikker på at når jeg er kommet lidt mere over det, vil vi prøve igen ! Regner ikke med at det sker for os igen, men frygten sidder stadig dybt i mig, vil ikke ønske det for nogen her på jorden !
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 130 Svar: 750
Har en grandkusine hvor hende og hendes mand mistede deres lille datter ved fødslen :o( De kunne ikke nå at få hende ud i tide da de opdagede en fejl så hun var død da de fik hende ud få minutter efter de opdagede fejlen...
Det har også været en meget hård tid for dem men de prøver nu igen 1år efter ca. :o) Så nu krydser man bare alle fingre og det samme vil jeg gøre for jer når tiden er inde til i prøver igen :o)
Ønske børnene har vi mistet :'(