{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Lægen 2. gang {{forumTopicSubject}}

Puh ha.. Ja, nu skal jeg så til læge 2. gang med maven.. (25+1 i dag)
Hvad skal man egentlig derinde 2. gang?? Jeg er drøn nervøs, for min læge er ikke den der altid tager sig mest tid til patient (Staves) og er derfor lidt usikker om han nu får fortalt og vejledet mig ordentligt.. Men er der nogen der kan fortælle mig hvad der skal ske i dag?? Har en tid 10.20..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lægen 2. gang
  • #1   7. aug 2008 Jeg er med på en lytter jeg skal i morgen smiley

• C M
    C M Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #2   7. aug 2008 Da jeg var til mit 2.lægebesøg fik jeg egentlig bare taget mit blodtryk, mærket på maven, hørte hjertelyd og spurgt til vand i kroppen... og havde jeg nogle spørgsmål kunne jeg stille dem... det var hurtigt overstået
    Det var også en dag min læge havde rigtig travlt så havde egentlig bare den fornemmelse at han skulle være hurtig færdig... skide irriterende.. havde egentlig regnet med at jeg sku ha været vejet også men det må vente til 3. lægebesøg...
    Men det er åbenbart meget forskelligt fra læge til læge...

• C M
    C M Tilmeldt:
    maj 2008

#3   7. aug 2008 32+0 idag forresten... c",)

• #4   7. aug 2008 C M
    Tak for svaret... Håber da oss det er hurtigt overstået, for de dage hvor han ikk har så travlt har han en mani med at begynde at snage i de ting jeg mener er mit privatliv...

• C M
    C M Tilmeldt:
    maj 2008

#5   7. aug 2008 ja det kan jeg da godt se. Det er ikke det fedeste...
    Du må jo lige skrive hvordan det er gået når du kommer hjem igen...
    Det kan jo være det er anderledes ved din læge..

• #6   7. aug 2008 Så er jeg hjemme igen... (fik oss lige handlet) Jeg blev vejet og så hørte jeg hjertelyd... Og det var faktisk det.. OG DET VENTEDE JEG PÅ I 40MIN!!!

• C M
    C M Tilmeldt:
    maj 2008

#7   7. aug 2008 Ja det er typisk... ventetid er der sku altid...
    Men det er ligefør hjertelyden er værd at vente på synes jeg... selvom man synes det andet er spild af tid..

• #8   7. aug 2008 Jeg ku kun høre en massse skratten... Ikk lissom da JM gjorde det... Der kunne jeg rigtig høre det banke...

• #9   7. aug 2008 Hejsa :o)
    Jeg fik målt blodtryk, blev vejet, fik tjekket urin, snakket om vand i kroppen (specielt mine fødder) og så blev jeg rigtig trykket på maven *griner* Han målte også mit fundusmål som pt er 28 cm fra skambenet og til hvor livmoderen slutter og da han målte det var jeg 24+1 henne i graviditeten sååå det bliver da vidst en basse igen.. smiler..
    Og så hørte vi naturligvis hjertelyd :o))))

• #10   7. aug 2008 Fik oss målt blodtryk, men det gør jeg faktisk hver gang jeg er ved læge.. Ja, og så trykkede han lidt og målte (26cm).. Og regnede forkert... Efter hans hjul er jeg kun 25+0, men hvordan kan jeg på en onsdag være 7+0, og være 25+0 på en torsdag?!?!?

• #11   7. aug 2008 Havde forresten kun taget 5,1kg på siden 7+0

• #12   8. aug 2008 Jeg var jo afsted i dag. fik målt blodtryk, tjekket urin, trykket på maven og målt maven det lå på 25 cm. hørt hjerte lyd og vejede.. har desværre allerede taget 11 kg på siden første gang hvor jeg var 4 uger henne.

• #13   8. aug 2008 Sys altså det er sjovt at min læge ikke tjekker urin.. Alle i andre får det tjekket, bare ikk mig... Inden jeg blev gravid, vejede jeg 74 uden sko, og nu vejer jeg 80.8 med sko... Så 6kg har jeg taget på..

• #14   9. aug 2008 Hehe ;o)) Jeg har tabt 1,3 kg under de 25 uger hvor jeg har været gravid såå er yderst tilfreds ;o))

Kommentér på:
Lægen 2. gang

Annonce