18. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 69 Svar: 273
Var til scanning igår :-/ {{forumTopicSubject}}
Var til scanning igår, da min jordmoder kunne få fingeren direkte igennem min livmoderhals uden problemer, og det mente hun bestemt ikke var normalt når jeg ikke var mere end 28uger henne da hun undersøgte mig. Fik så samtidig at vide at kæresten ikke måtte "lege" indvendigt og jeg skulle aflastes så meget som overhovedet muligt hun mente derudover at jeg nok ikke ville gå tiden ud.
Da jeg så blev scannet igår, var min livmoderhals 37mm (flot ) og på scanningen var den osse lukket (den stod ikke og gabte), sagde så til damen at man kunne få en finger igennem den, hvorefter hun svarer at det kan man bestemt ikke! Viste hende så (igen) hvad min jordmoder havde skrevet, og så var hendes kommentar bare; ja man kan jo alt hvis man bruger vold! prøvede så at forklare at der skulle i hvert fald ikke bruges vold, for fingeren "smutter" lige derop, og så svarede hun bare; jamen du er jo osse anden gangs gravid :-S
Havde fået at vide af min jordmoder at jeg bare skulle spørge om alle de ting jeg havde på hjertet deroppe, så forklarede omkring min krampeligende smerter i maven og det tryk som det konstant giver, og det fejede hun bare af med at barnet jo stod langt nede i bækkenet har været gravid før, og sidst gjorde det fanme ikke ondt i maven! Men ud skulle jeg da i en fart og damen mente alt var normalt og har ingen risiko for at føde før tid det vil jeg da heller ikke håbe, men nu står jeg med 2 vidt forskellige forklaringer, og havde hele aftenen igår, lyserødt udflåd med meget små blod klatter i
Hva helvede skal man lige tro?!
Undskyld det blev så langt
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 61 Svar: 213
Grunden til du har lidt lyserødt udflåd kan være fordi de har rodet rundt i dig, om du forstår. Men ville nok lige holde godt øje med det, og så ringe til fg hvis det bliver værre.
Håber det bedste for dig.
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 69 Svar: 273
Er simpelthen så forvirret!
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
apr 2010
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
apr 2010