{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.690 visninger | Oprettet:

Graviditet og uddannelse. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og tænker.. Hvis jeg nu skulle blive gravid. Jeg er under uddannelse. Hvad pokker gør man så? Er det muligt at kunne gennemføre sin uddannelse stadig tror i?

Har forsøgt at søge på emnet. Men synes ikke jeg kan finde noget. Så. Håber ikke jeg gentager noget andre allerede har været inde på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graviditet og uddannelse.
  • #1   23. okt 2010 altså hvis jeg er gravid, nu. så vil jeg gøre alt hvad der står i min magt for at få min HF eksamen i hus smiley og hvis ikke man når den sidste eksamen, kan man tage syge eksamen smiley .. og det kommer os an på hvor lang tid du har tilbage på din uddannelse jo? smiley

  • #2   23. okt 2010 min niece er under udd og har født i maj md, hun er forsat med sin udd, selv om hun har bebs, hun har så fået lagt det sådan at enten er hendes mor hjemme med bebs eller også har hun hende med, hun er så også heldig at en stor del af hendes undervisning kan taget som fjern.. til eksamerne i sommers tog hun ´hende bare med og satsede på hun sov mens hun var inde, ellers passede en veninde imens hun var inde...

  • #4   23. okt 2010 Camille på hf vuc kan man heldigvis tage fjernundervisning smiley og er af den overbevisning, har mad viljen til det, kan man også smiley også os mange gange den rette støtte hjemme fra smiley

  • #6   26. okt 2010 Hold da op smiley Hatten af for jer der har klaret det!
    Jamen tingen er jo den at jeg er ret bange for at jeg er gravid. Og jeg tror slet ikke jeg kunne få mig selv til at få en abort hvis jeg var.
    Så ville jeg jo lige høre folks erfaringer smiley Også sådan for bare fordi jeg blev lidt nyskerrig om det egentlig kan lade sig gøre.


Kommentér på:
Graviditet og uddannelse.

Annonce