4. apr 2008 Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
et lidt personligt spørgsmål? {{forumTopicSubject}}
jeg er nu gravid for anden gang, med endnu et ønske barn, men denne graviditet er meget anderledes end den første, jeg har det egentlig rigtig godt, og føler mig næsten ikke gravid, bortset fra at jeg er helt vildt hævet forneden (skamlæberne) det er som om at der suser alt for meget blod rundt dernede, og det hamre og banker (lige som hvis man har fået en bulden fingre eller lign.) det er et problem når jeg går og stå, hvis jeg så sætter/ligger mig ned så forsvinder det inden for 1 min, men når jeg så rejser mig kom det lige så hurtigt igen, det er hårdt når jeg er på arbejde for jeg er assistent på et plejehjem hvor jeg stort set ikke har tid til at sætte mig, men det er jeg pt nødt til, fordi det gør så ondt, tit bliver jeg nødt til at bide smerten i mig da jeg skal gøre det færdig jeg er i gang med, det er lidt pinligt for mine kollegaer tror jeg er svimmel, men kan ikke forklare dem hvorfor.
er der nogen der har prøvet det samme?
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
men ved dog ik, hvis det er mere sådan konstant og du virkelig er generet af det, så sys jeg da du skal tage til lægen en smut
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
apr 2008
apr 2008
I dag har jeg været ved lægen og hun sagde at jeg skulle fratages mine aftenvagter da det jo kommer sidst på dagen, og hvis jeg synes det bliver værre eller jeg ikke kan holde det ud, så skulle hun sørge for at jeg kom ned i tid, for jeg må ikke anstrenge mig sådan det er kroppen der allerede siger lidt fra og det skulle jeg lytte til.
Tog efterfølgende ned på mit arbejde og snakkede med min leder som med det samme sagde at jeg skulle passe på mig selv og sætte mig ned så meget så muligt, men hun har altså ikke meget forstand på hvor travlt vi har, for det har jeg s... ikke tid til, så synes ikke jeg er nået så meget videre i det ud over at jeg stadig har ondt og hvis det forsætte, eller bliver værre så må jeg joo bare kontakte lægen igen.
sep 2008
apr 2008
sep 2008
apr 2008
apr 2008
et lidt personligt spørgsmål?